Yli-Maarian seurakuntatalo

Ulkokuva Yli-Maarian seurakuntatalosta. Valkoinen, rapattu rakennus, jonka sisäänkäynnin yläpuolella on katos.

040 341 7091 vahtimestari

170

Yli-Maarian seurakuntataloa voi varata perhejuhlien viettoon. Perhejuhlien lisäksi seurakuntatalossa voi järjestää myös muistotilaisuuksia

• Henkilömäärä riveissä istuen: 170
  • Henkilömäärä pöydissä istuen: 100

Aukioloajat ja varaukset

Yli-Maarian seurakuntatalo on avoinna tapahtumien yhteydessä tai sopimuksen mukaan. Tiloja voi varata seurakuntakodin vahtimestarilta numerosta 040 341 7091.

Seurakuntatalo juhlatilana

Yli-Maarian seurakuntatalo on omakotitaloalueen läheisyydessä ja tarjoaa mukavan paikan perhejuhlille, kuten häille, ristiäisille, syntymäpäiville tai vaikka rippijuhlille. Perhejuhlien lisäksi seurakuntatalossa voi järjestää myös muistotilaisuuksia. Juhlasalissa ikkunasta näkyy vuodenaikojen mukaan vaihtuva metsämaisema.

Seurakuntatalolla on mahdollisuus järjestää noin 170 hengen juhlia. Pöytäpaikkoja Yli-Maarian seurakuntatalolla riittää 100 hengelle. Kahvitarjoilua varten vieraiden käytössä on noin 100 kahvikuppia ja ruokalautasta. Seurakuntatalon keittiö on tilava ja uudenaikainen suurtalouskeittiö suurine jääkaappeineen.

Vierailla on käytössään flyygeli, datatykki ja tietokone sekä cd-soitin.

Kastetilaisuuden ja kastejuhlan järjestäminen seurakuntatalossa on ilmaista kolmen ensimmäisen tunnin osalta. Ylimenevältä ajalta peritään tuntiveloitus. Muiden tilaisuuksien järjestämisestä peritään korvauksia seuraavasti:

• Perusmaksu: 1–50 hengen tilaisuudesta 30 €, 51–100 hengen tilaisuudesta 50 €, 101–150 hengen tilaisuudesta 70 € ja yli 150 hengen tilaisuudesta 100 €
  • Tuntiveloitus 25 €
  • Pöytäliinojen pesumaksu 5 €/kpl

Siirry lukemaan lisää korvauksista.

Maarian seurakunta sai Yli-Maarian seurakuntatalon käyttöönsä loppuvuodesta 2011. Yhdessä seurakuntayhtymän kanssa Maarian seurakunta päätti laajentaa toimintaa Yli-Maarian suuntaan, koska alue on kasvavaa asuinaluetta. Seurakunta haluaa olla siellä, missä on seurakuntalaisia, ja tarjota heille palveluja heidän omalla alueellaan. Yli-Maarian seurakuntataloon on helppo löytää, sillä samassa kiinteistössä seurakunnan "seinänaapurina" on Moision K-Market.

Parkkipaikat

Yli-Maarian seurakuntatalon pihamaalla on autopaikkoja. Seurakuntatalolle pääsee myös julkisilla kulkuvälineillä, joiden aikataulu- ja reittitiedot löytyvät Turun kaupungin palvelustaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa).

Esteettömyys: esteetön

• helppo pääsy liikuntaesteisille
  • helppo pääsy näkövammaisille
  • valaistus erinomainen
  • ei induktiosilmukkaa
  • tilava inva-WC (vapaa tila molemmilla puolilla)

Tiedustelut ja varaukset:

Kastemalja

to 21.3. klo 9.30 -12.00

Perhekerho Yli-Maariassa

Tervetuloa lapsiperheille suunnattuun kerhoon Yli-Maarian seurakuntatalolle! Luvassa on rentoa yhdessäoloa, jutustelua, leikkiä ja hartaus- tai ohjelmahetki.
ma 25.3. klo 17.30 -19.00

Kokkikerhot

Lähde mukaan kokkailun ihmeelliseen maailmaan
ti 26.3. klo 9.00 -12.00

Lasten pääsiäistalo

Tervetuloa lasten pääsiäistaloon Yli-Maarian seurakuntatalolle.
ti 26.3. klo 9.30 -11.30

ti 26.3. klo 13.00 -15.00

Vauvakerho Yli-Maariassa

Tervetuloa vauvakerhoon Yli-Maarian seurakuntatalolle! Luvassa on rentoa yhdessäoloa, loruleikkejä ja ohjattu hartaushetki.
to 28.3. klo 9.30 -12.00

ti 2.4. klo 9.30 -11.30