Tule mukaan lasten ja perheiden toimintaan!

"Sallikaa lasten tulla minun luokseni, älkääkä estäkö heitä, heidän kaltaistensa on Jumalan valtakunta. Totisesti, joka ei ota Jumalan valtakuntaa vastaan niin kuin lapsi, hän ei sinne pääse."   - Mark.10:14-15

Martinseurakunnan varhaiskasvatustyö on pienten lasten perheiden ohjattua toimintaa, johon kuuluu muun muassa perheiden tukeminen elämän eri tilanteissa. Niihin kuuluvat viikoittaiset Martinseurakunnan perhekerhot ja vauvakahvila, sekä pyhäkoulu missiomessun yhteydessä ja muskarit.

Tervetuloa mukaan!

Ilmaista toimintaa. Yhteystiedot ja tiedustelut: marjaana.erkamaa@evl.fi, p. 0403417626

Olemme joulutauolla kerhoista. Kerhot jatkuvat viikolla 2.

Hyvää joulua ja siunausta Uuteen  Vuoteen 2024!

Perhekerhot:

kevät 2024

Tiistaisin

klo 9-11.00 Pitkiksen perhekerho (Pitkäpellonkatu 6)

tiedustelut Marjaana p. 0403417626, Ohjelma alkaa n. klo 10 kynttilähetki, leikkejä ja lauluja, loruja.

( Keittolounas n. klo 10.40 ) alk. 9.1

Maanantaisin ja torstaisin

klo 9–12.45, 13.45-15.45 Lautturin perhekerho.

Turun kaupungin ja seurakunnan yhteinen kerho. (Lautturinkatu 5b, Hirvensalo)

Perhetyöntekijä mukana torstaisin klo 9-12.

Perjantaisin

klo 9.30–11 vauvatreffit ensimmäisen lapsen saaneille vanhemmille. 0-2-vuotiaille suunnattu.

juttelua vertaisryhmän kesken, lauluja , kahvia ja teetä tarjolla. alk. 12.1

Liity mukaan Martinsrk/perhetyön facebook-sivuille

Jumalanpalvelus joka sunnuntai klo 10

Messy Church  Hennalassa

sunnuntaina klo 16-18 : 14.1, 4.2, 10.3, 14.4, 19.5.

10.3,

Messy Churchit ovat toiminnallisia tapahtumia, joissa puuhaillaan perheen kanssa yhdessä eri toimintapisteissä. Lopuksi kooste ryhmistä hartauden muodossa ja yhteinen päivällinen. Osa toimintapisteistä on ulkona. Sopii koko perheelle mummista vauvaan. Aikuisten avulla ja opastuksella kaikki pystyvät nauttimaan käsin tekememisestä.

Pikku-Helppi

tiistaisin klo 13-15

Varaa aika soittamalla viimeistään maanantaina Marjaanalta. Tulemme lastenohjaajan kanssa hoitamaan lapsia ulos tai sisälle. Kotona oleva vanhempi voi vaikka lähteä omille asioille/lenkille tai jäädä kotiin ja lapset lähtevät kanssamme ulkoilemaan. Aikoja löytyy! Ole rohkeasti yhteydessä ja kysy mahdollisuudesta lisää!

Pääsiäisaskartelua Uittamon srk-kodilla 25.3 klo 18-19.30.

Talviset missiotreffit Hennalan pihalla 3.3 klo 11-13.

Perhemessu Martinkirkossa 1.4 klo 10

Kesän perheleiri Sinapissa 17-20.6- Seuraa ilmoittelua!

kirkonrotta.fi sivuilta löydät koko srk-yhtymän perheiden toimintaa, johon olet myös tervetullut!

Kuvassa voi olla 2 henkilöä ja tekstissä sanotaan Martin- seurakunta Hinta 45 Koululaisten adventtileiri 24.11.-26.11 Ilmoittautuminen 27.10 mennessä! 20 mahtuu mukaan! Ensimmäiset 20 ilmoittautunutta mahtuu mukaan, mahdolliset peruutuspaikat jonotusjärjestyksessä Leirillä luvassa saunomista, kivaa yhteistä jouluista tekemistä sekä ulkoilua Ilmoittautuminen https://..ftremtavetle23 27.10 mennessä, kysy peruutuspaikkoja tämän jälkeen leirin vetäjältä 040 3417427

Laste hommia -leikkipaikka saarnastuolin alla.