Partio Tuomiokirkkoseurakunnassa

Partio on hauska ja monipuolinen harrastus, joka on täynnä ystävyyttä, naurua ja unohtumattomia elämyksiä. Partiossa opit muun muassa toimimaan luonnossa sekä toteuttamaan erilaisia retkiä ja tempauksia yhdessä kavereidesi kanssa.

Partion voi aloittaa minkä ikäisenä tahansa!

Turun tuomiokirkkoseurakunnassa toimii kaksi lippukuntaa, Nuotiotytöt ja Turun Sinikotkat. Lippukunnat kokoontuvat Nuortentalolla Eerikinkatu 1:ssä ja Multavierunkatu 2:ssa.

Meripartiolippukunta Nuotiotytöt

Nuotiotytöt on turkulainen meripartiotoimintaa harjoittava tyttölippukunta. Vuonna 1955 perustettu lippukuntamme on 250 jäsenellään Varsinais-Suomen suurimpia. Nuotiotyttöjen kolo sijaitsee Aurajoen rannalla Tuomiokirkkoa vastapäätä.

Nuotiotyttöjen yhteystiedot:

Meripartiolippukunta Nuotiotytöt, Turku ry.
Eerikinkatu 1
20100 Turku

Lippukunnanjohtaja Karoliina Grönberg
Sähköposti: etunimi.sukunimi@partio.fi

Kotisivut ovat osoitteessa www.nuotiotytot.fi
Nuotiotytöt löydät Facebookista tämän linkin takaa

Partiopoikalippukunta Turun Sinikotkat

Turun Sinikotkat on yksi Turun vanhimmista meripartiolippukunnista. Tarjoamme jäsenillemme laadukasta partiotoimintaa maalla ja merellä.

Jäsenemme nuorimmasta vanhimpaan pääsevät mukaan leireille, retkille, vaelluksille ja purjehduksille. Käytössämme on purjevene s/y Theia, purjejollia sekä oma leirialue ja retkikämppä. (Lisätietoa purjevene Theiasta voit lukea tämän linkin takaa.) Toiminnan rungon muodostavat kuitenkin viikottaiset kokoukset kolollamme Turun keskustassa. Tarjoamme myös sisupartiotoimintaa vammaisille lapsille.

Turun Sinikotkien yhteystiedot

Partiopoikalippukunta Turun Sinikotkat ry
Multavierunkatu 2
20100 Turku