Tukea työttömille

Työttömänä ollessasi elämänpiirisi saattaa pienentyä. Tai saatat muuten vaan kaivata uusien kasvojen näkemistä. Niin tai näin, tule mukaan tapaamisiimme. Tarjolla on keskusteluseuraa, retkiä, leirejä ja hartaushetkiä.

Kuuntelija tarjolla

Isoissa elämänmuutoksissa, kuten työttömyyden tai irtisanomisen kohdatessa, voit toisinaan kaivata kuuntelijaa. Tai voit tarvita käytännön neuvoja esimerkiksi siitä, miten toimia sosiaali- ja terveydenhuollon etuuksien viidakossa.

Työntekijän tapaamisissa voit jakaa kuulumisiasi ja kokemuksiasi työttömäksi jäämisestä tai muuten vaan elämästä. Voit myös varata ajan kahdenkeskiseen keskusteluun yhteiskunnallisen työn papin tai diakoniatyöntekijän tai oman asuinalueesi seurakunnan diakoniatyöntekijän kanssa. Kirkon jäsenyyttä ei kysytä.

Tapahtumat ja ryhmät

Diakoniakeskuksessa on tarjolla erilaisia ryhmiä ja tapahtumia.

Tutustu tarjontaan