Toimintaa Turun tuomiokirkkoseurakunnassa

Hengellisen elämän lisäksi seurakunta tarjoaa monenlaista toimintaa. Tältä sivulta löydät linkit kootusti seurakunnan eri toimintamuotoihin. Tilaisuuksista ja tapahtumista löydät lisätietoa seurakunnan tapahtumakalenterista tämän linkin takaa.

Lapset ja perheet

Vaikka Tuomiokirkko ei aina kovin lapsiystävälliseltä tuntuisikaan, seurakunnasta löytyy lapsille ja perheille kivaa tekemistä ja yhdessäoloa. Tilaisuuksien ja tapahtumien tarkemmat tiedot löydät tapahtumakalenterista sekä perhetyön sivuilta.
Siirry Tuomiokirkkoseurakunnan perhetyön sivuille tästä linkistä.

Kouluikäiset ja nuoret

Seurakunta tarjoaa muutamia toimintamuotoja myös kouluikäisille ja nuorille jäsenilleen. Lisätietoa löydät nuorisotyön omalta sivulta.
Siirry kouluikäisille ja nuorille suunnattuun toimintaan tästä linkistä.

Partio

Tuomiokirkkoseurakunnan alueella toimii kaksi meripartiolippukuntaa. Partiotoiminta on ollut monelle tärkeä kosketus suureen maailmaan, ja sen kautta saadut ystävyydet ovat jatkuneet joskus läpi elämän. Vaikka partiot eivät suoraan seurakunnan toimintaa olekaan, lippukunnat kokoontuvat usein seurakuntataloilla. Partiolaiset ovat lisäksi usein mukana seurakunnan toiminnassa vapaaehtoisina ja auttavat tapahtumissa ja tilaisuuksissa.
Siirry partiolippukuntien sivulle tästä linkistä.

Nuoret aikuiset

Nuorille aikuisille seurakunnan tarjoama toiminta kiteytyy Luottamuksen messun ympärille. Muitakin toimintamuotoja on tarjolla.
Lue lisää nuorille aikuisille suunnatusta ohjelmasta työalan omilla sivuilla tästä linkistä.

Aikuiset

Seurakunnan toiminnassa on myös aikuisille suunnattuja tapahtumia, luentoja ja kerhoja. Lisätietoja löydät tapahtumakalenterista, mutta tietoa kerhoista löydät myös pienryhmien sivulta.
Siirry tästä aikuisten pienryhmäsivulle.

Yksinasuvat

Tuomiokirkkoseurakunnan yksinasuville suunnattu työ palvelee koko Turkua. Toiminta on monipuolista ja hauskaa sekä hyödyllistä. Tutustu yksinasuvien tapahtumiin omalla sivullaan.
Siirry yksinasuvien sivulle tästä linkistä.

Nuorekkaat eläkeläiset

Tuomiokirkkoseurakunnasta löytyy runsaasti toimintaa aktiivisille eläkeläisille. Tutustumiskäyntejä eri kohteisiin, tutkijoiden ja eri alojen ammattilaisten luentoja kiintoisista aiheista, lounastreffejä... Katso lisätietoa Nuorekkaiden eläkeläisten omalta sivulta.
Siirry Nuorekkaiden eläkeläisten sivulle tästä.

Seniorit

Erityisesti vanhemmille seurakuntalaisille suunnattua toimintaa löytyy Tuomiokirkkoseurakunnastakin runsaasti. Tilaisuuksia ja tapahtumia on niin nuoremmille kuin vanhemmillekin eläkeläisille. Tutustu senioritoimintaan omalla sivullaan.
Siirry Tuomiokirkkoseurakunnan seniorien sivulle tästä linkistä.

Musiikki - kuorot

Kuorolaulu on monelle rakas harrastus. Tuomiokirkkoseurakunnassa toimii monta eritasoista ja eri ikäisille tarkoitettua kuoroa. Jos kuorolaulu kiinnostaa, ota rohkeasti yhteyttä kanttoriin. Sopiva taso löytyy varmasti. Lisätietoa kuoroista ja kanttoreista saat kuorosivuilta.
Siirry tästä Tuomiokirkkoseurakunnassa toimivien kuorojen sivulle.

Lähetystyö

Lähetyskäsky on Jeesuksen antama ohje viedä evankeliumin ilosanomaa eteenpäin. Tuomiokirkkoseurakunnassa lähetystyötä tehdään mm. lähetyspiirien ja lähetystapahtumien kautta. Nimikkoläheteistä ja muusta lähetystyöhön liittyvästä saat lisätietoa lähetyksen sivulla.
Siirry lähetystyön sivulle tästä linkistä.

Vapaaehtoiset

Tekisikö mielesi kurkistaa hieman kulissien taakse ja saada iloa ja hyvää mieltä auttamisesta? Seurakunta ei toimi ilman vapaaehtoisia, joiden kädenjälki näkyy yllättävän monessa paikassa. Jos mielesi tekisi kokeilla vapaaehtoistoimintaa, katso lisää tietoa vapaaehtoisten infosivulta.
Siirry seurakunnan vapaaehtoissivulle tästä linkistä.