Jaanin seurakuntatalo

Ulkokuva Jaanin seurakuntatalosta. Punatiilinen matala rakennus.

040 341 7683 vahtimestari

100

Jaanin seurakuntatalo on yksi Turun Katariinanseurakunnan seurakuntatiloista. Tiloissa järjestetään seurakunnan toimintaa, mutta tiloja voi myös vuokrata kokouksia, perhejuhlia tai muistotilaisuuksia varten.

• Henkilömäärä riveissä istuen: 100
  • Henkilömäärä pöydissä istuen: 60

Aukioloajat ja varaukset

Jaanin seurakuntakoti on avoinna tapahtumien yhteydessä tai sopimuksen mukaan. Tiloja voi varata seurakuntatalon vahtimestarilta numerosta 040 341 7683.

Seurakuntatalo juhlatilana

Seurakuntatalo soveltuu pienten perhejuhlien, kuten syntymäpäivien, ristiäisten tai rippijuhlien viettopaikaksi. Tila soveltuu myös muistotilaisuuksien pitämiseen. Lisäksi seurakuntatalosta voi vuokrata tilan vaikka kokouksien pitämiseen.

Seurakuntasalissa on pöytäpaikat noin 60 henkilölle. Tuoliriveiksi muutettuna tilaan mahtuu istumaan noin 100 vierasta. Salista löytyy piano, valkokangas ja cd-soitin. Videotykin saa sopimalla asiasta etukäteen vahtimestarin kanssa.

Jaanin seurakuntataloon kuuluu erillinen kerhotila Sokkelo, jossa on pieni keittiönurkkaus ja pöytäpaikat 20 hengelle. Sokkelolla on oma erillinen sisäänkäyntinsä ja se soveltuu pienten kokousten järjestämiseen.

Seurakuntatalon keittiötilat mahdollistavat tarjoilujen järjestämisen erilaisissa tilaisuuksissa. Kahvikuppeja ja ruokailukalustoa on noin 50 henkilölle. Näiden lisäksi keittiövarustukseen kuuluu tarjoiluastioita. Keittiö on pieni ja siellä on tiskikone. Vahtimestari auttaa keittiökoneiden käytössä.

Kastetilaisuuden ja kastejuhlan järjestäminen seurakuntakodissa on ilmaista kolmen ensimmäisen tunnin osalta. Ylimenevältä ajalta peritään tuntiveloitus. Muiden tilaisuuksien järjestämisestä peritään korvauksia seuraavasti:

• Perusmaksu: 1–50 hengen tilaisuudesta 30 €, 51–100 hengen tilaisuudesta 50 €
  • Tuntiveloitus 25 €
  • Pöytäliinojen pesumaksu 5 €/kpl

Siirry lukemaan lisää korvauksista.

Parkkipaikat

Jaanin seurakuntakodin läheisyydessä talon vieressä on pysäköintitilaa autoille. Lisäksi seurakuntakodille pääsee julkisilla kulkuvälineillä, joiden aikataulu- ja reittitiedot löytyvät Turun kaupungin palvelustaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa).

Esteettömyys: merkittäviä esteitä

Ulko-oven luiska on ahdas ja voi siksi olla haasteellinen pyörätuolia tai rollaattoria käyttäville.

• haasteellinen sisäänpääsy kapean ja jyrkän rampin takia
  • ei inva-WC:tä

Kastemalja

pe 22.3. klo 9.30 -11.15

Jaanin vauvakahvila

Vauvakahvilaan ovat tervetulleita 0-1,5 vuotiaat aikuisen kanssa (vanhemmat/isovanhemmat/kummit). Tule tapaamaan muita vauvaperheitä jutustelun, kahvittelun ja vertaistuen merkeissä.
pe 5.4. klo 9.30 -11.15

pe 12.4. klo 9.30 -11.15