Kaikille avointa toimintaa

Avointen ovien toiminta on kaikille ilmaista eikä mukaan tarvitse ilmoittautua, riittää että tulet paikalle! Mainoksissa on erikseen mainittuna, jos tapahtumaan vaaditaan ilmoittautuminen. Tule rohkeasti mukaan!

Nuorten avoimet ovet

Papinholman avoimet ovet kutsuvat hengaamaan aina maanantaisin klo 17.00-20.00. Talo on auki joka maanantai, ellei toisin ilmoitella! Papparin löydät Kuusiston sillan kupeesta (Kaarinan puolelta) osoitteesta Käräjäkalliontie 4.

Voit tulla paikalle hengailemaan, hörppäämään kupin kahvia tai teetä, syömään, höpöttelemään, pelailemaan, soittelemaan, tekemään läksyjä, oleilemaan tai muuten vaan notkumaan. Ota mukaan kavereita tai tule tänne etsimään uusia!

Veisumessut

Veisumessun suunnittelevat ja toteuttavat nuoret. Messussa lauletaan Nuoren seurakunnan veisukirjan lauluja virsien sijaan. Sopivan rento meno -takuu.

Kevään 2024 Veisumessut klo 14-14.45 Kaarinan kirkossa:
28.1.
10.3.
21.4.

Haluaisitko sinä tulla mukaan tekemään yhteistä veisumessua? Osaatko lukea tai kirjoittaa? Soittaa tai laulaa? Nostaa tavaroita? Käyttää tietokonetta? Keittää kahvia? Jokaiselle löytyy oma tehtävä! Ota rohkeasti yhteyttä nuorisotiimiin ja tule tekemään yhteistä messua!

Nuorten bändi

Kaarinan seurakunnan bänditoiminnasta saat lisää tietoa nuorten musiikkisivulta ja suoraan Jensiltä, ole rohkeasti yhteydessä!

Lautapelikerho

Littoisten seurakuntatalolla tiistaisin klo 18-21.

nuoria istumassa sohvalla papinholmassa