Tervetuloa mukaan Henrikinseurakunnan lasten ja perheiden toimintaan

Jeesus sanoi: ”Sallikaa lasten tulla minun luokseni, älkää estäkö heitä. Heidän kaltaistensa on Jumalan valtakunta. Totisesti: joka ei ota Jumalan valtakuntaa vastaan niin kuin lapsi, hän ei sinne pääse.” Hän otti lapset syliinsä, pani kätensä heidän päälleen ja siunasi heitä. (Mark 10:14–16)

Toimintaa

Meille jokainen lapsi ja hänen perheensä on tärkeä. Kerhotoimintojen lisäksi järjestämme erilaisia lapsille ja perheille suunniteltuja tapahtumia ja perhekirkkoja. Seurakunta muistaa myös 1-4-vuotiaita syntymäpäiväkortilla ja kutsuu kaikki 5-vuotiaat kirkolle yhteisille syntymäpäiväjuhlille.

Tietoa ajankohtaisista tapahtumista löydät tapahtumakalenteristaLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja seurakuntien yhteiseltä lasten ja perheiden Kirkonrotta-sivuiltaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Lämpimästi tervetuloa!

Sähköpostilista

Voit myös liittyä sähköpostilistaamme lähettämällä sähköpostiosoitteesi perhetyönohjaaja Minnalle (minna.reijo@evl.fi) ja saat ajantasaista tietoa perheille suunnatusta toiminnastamme.

Keskusteluapua

Jos kaipaat keskusteluapua, olipa asiasi pieni tai suuri, voit olla yhteydessä perhetyönohjaajaan Minnaan, joko soittamalla tai tekstaamalla puh. 040 3417 459 tai sähköpostitse minna.reijo@evl.fi.

Etsitkö kaveriperhettä?

Kaipaatko kaveriperhettä

• perhekerhoon/-kahvilaan
  • lähipuistoon
  • harrastuksiin
  • iltaisin/viikonloppuisin?

Miten löydän kaveriperheen?

Perhettä voi hakea ottamalla yhteyttä perhetyöntekijöihin jaana.heinonen@evl.fi tai minna.reijo@evl.fi.

Yhteistyössä Katariinanseurakunta ja Henrikinseurakunta.

Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi ja olemme sinuun yhteydessä!

perhetyöntekijä
Henrikinseurakunta

Olen Henrikinseurakunnan perhetyönohjaaja ja vastaan alueellamme tehtävästä perhetyöstä. Minut voit tavata esimerkiksi perhekerhoissa, vauvatreffeillä ja erilaisissa perhetapahtumissa. Iloitsen kaikista ja kaikenlaisista kohtaamistani perheistä. Saan myös tehdä yhteistyötä päiväkotien ja muiden tahojen kanssa.

Voit liittyä sähköpostilistaamme lähettämällä sähköpostiosoitteesi minulle ja näin saat ajantasaista tietoa perheille suunnatusta toiminnastamme. Otan mielelläni vastaan myös ideoita ja kehittämisajatuksia, joten ole rohkeasti yhteydessä.

Tervetuloa mukaan toimintaan!