Lähetystyön perusta

Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti." (Matt. 28:18-20)

Tätä Jeesuksen kaste- ja lähetyskäskyä tottelee ja toteuttaa myös Piikkiön seurakunta. Lähetystyötä teemme muun muassa tukemalla Etiopian Hosainassa sijaitsevaa kuurojen kouluaLinkki avautuu uudessa välilehdessä Suomen Lähetysseuran kautta. BoliviassaLinkki avautuu uudessa välilehdessä kohteemme on paikallisen evankelisluterilaisen kirkon kummiohjelma lasten koulunkäynnin tukemiseksi pääkaupungin La Pazin alueella; tämäkin tuki kohdennetaan Suomen Lähetysseuran kautta.

Kambodzhan lähetyskohteessa ilmeni taloudellisia epäselvyyksiä. Tämän johdosta Suomen Lähetysseura Linkki avautuu uudessa välilehdessäon lopettanut yhteistyön Komar Pikar Foundationin kanssa. Näin ollen myös Piikkiön lähetyskohde tulee muuttumaan.

Piikkiön seurakunnan nimikkolähettinä toimii Anna Vähäkangas.

Lähetystyön linkkejä:

Lähetysseuran kuulumisia mm. EtiopiastaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

TasauskeräysLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkon ulkomaanavun yhteyshenkilö Piikkiön seurakunnassa on Katri Elonheimo, p. 040 3417 734

Kirjeitä lähetystyöntekijöiltä