Tiloja ja tarjoiluja perhetilaisuuksiin

Turun ja Kaarinan seurakuntien seurakuntatiloissa kokoontuu useita erilaisia toimintaryhmiä osana seurakuntien säännöllistä viikottaista ja kuukausittaista toimintaa.

Seurakuntatilat ovat käytettävissä myös erilaisiin perhetilaisuuksiin, kuten hääjuhliin, ristiäisiin, rippijuhliin, syntymäpäiviin, hautajaisiin tai muistotilaisuuksiin. Useat seurakuntien tilat soveltuvat myös kokouksien järjestämiseen ja monissa tiloissa on mahdollista järjestää myös tarjoiluja.

Tarjoiluista voi huolehtia tapahtuman järjestäjä itse, varata pitopalvelun tai tilata tarjottavat esimerkiksi seurakuntien lounasravintola Naakasta. (Linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa.)

Seurakuntatiloja aina seurakuntataloista pappiloihin voi varata tilan vahtimestareilta. Vahtimestareiden yhteystiedot löytyvät kunkin seurakuntatilan tilatiedoista. Häitä varten kirkkovaraukset tehdään varauspalvelussa.

Tutustu karttaan, johon on merkitty Turun ja Kaarinan ev.lut. seurakuntien kirkot, kappelit ja pappilat, muut seurakuntatilat sekä hautausmaat. (Linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa.)