Leaf

Sali, jossa valkoisia kahdeksan hengen pöytiä tuoleineen.

Kärsämäentie 35, 20360 Turku

040 341 7471 vahtimestari

50

Leaf on Maarian seurakunnan nuorten kokoontumistila, jossa järjestetään nuorten toimintaa viikoittain. Tilaa voi vuokrata myös kokouksia varten.

• Sali: henkilömäärä 50

Seurakuntatalo kokoustilana

Leafin salissa on pöytäpaikkoja 50 hengelle. Keittiö on normaali kotitalouskeittiö, jossa on mahdollisuus järjestää tarjoilut pienelle ryhmälle. Keittiössä on kahvikalusto ja ruokakalusto aterimineen 50 hengelle. Varusteina on jääkaappi-pakastin, uuni ja liesi, astianpesukone, mikroaaltouuni, vedenkeitin ja kahvinkeitin.

Saliin kuljetaan nuorisotilan kautta. Nuorisotyön toimistotila on salin vieressä.

Siirry lukemaan lisää korvauksista.

Leafin tila sijaitsee Turun pohjoisosassa Kärsämäessä, entisen makeistehtaan tiloissa. Leafille on hyvät kulkuyhteydet. Bussi nro 1:n pysäkki on aivan Leafin rakennuksen edessä. Joukkoliikeneen aikataulu- ja reittitiedot löytyvät Turun kaupungin palvelustaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Aukioloajat ja varaukset

Leafin tila on avoinna sopimuksen mukaan. Tiloja voi varata seurakuntatalon vahtimestarilta numerosta 040 341 7471.

Esteettömyys: esteellinen

• Tilaan kuljetaan portaita pitkin.

Tiedustelut ja varaukset:

040 341 7471 vahtimestari