Leirikeskukset

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän leirikeskukset HeinänokkaKunstenniemi ja Sinappi kokoavat yhteen eri-ikäisiä leiriläisiä ympäri vuoden. Kaikkia leirikeskuksia ympäröi kaunis luonto ja hyvät ulkoilumahdollisuudet.

Piikkiössä sijaitsevassa Pyölinrannassa on leiritoimintaa pääsääntöisesti koulujen kesälomien aikana, mutta on varattavissa ympäri vuoden. Pyölinrannan saunamökissä on viihtyisät puitteet ja majoituskapasiteettia noin 10 henkilön seurueelle ympärivuotisesti.

Tutustu karttaan, johon on merkitty Turun ja Kaarinan ev.lut. seurakuntien kirkot, kappelit ja pappilat, muut seurakuntatilat sekä hautausmaat. (Linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa.)

Varaukset

Leirikeskusten tiloja voi varata

Seuraa leirikeskuksia FacebookissaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (Linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa.)