Keväällä on luvassa seuraavia leirejä:
19.-21.4. Vanhojen leiri: leiri-info

Hyvää ruokaa, Jumalan sanaa ja läsnäoloa, loistoseuraa, huonoja juttuja… Tällaista on luvassa vanhojen leirillä Kunstenniemessä.

Pääsemme jo bussimatkalla leppoisaan leirifiilikseen J Yhteiskuljetus lähtee Henrikinkirkolta pe 19.4. klo 17.30. Olethan paikalla jo viime klo 17.25, ettet vaan myöhästy porukasta. Kannattaa syödä kotona ennen lähtöä. Meille on tarjolla perjantaina vain iltapala. Leirimme päättyy su 21.4. klo 12.45 kirkolle.

Mukaasi tarvitset:

• alus- ja pussilakana sekä tyynyliina + pyyhe
  • Raamattu
  • peseytymisvälineet (deodorantti, shampoo, saippua, hammasharja ja -tahna...)
  • vaihtovaatteita erilaisiin säätiloihin, uikkarit
  • ulkokengät ja villasukat
  • yöasu
  • muutama maski
  • henkilökohtaiset tavarat esimerkiksi lääkkeet
  • KELA-kortti (jos leirillä tapahtuu joku tapaturma, jonka vuoksi joudumme käymään   terveyskeskuksessa, KELA-kortti nopeuttaa asioimista. Toivotaan toki, ettei mitään suurempaa tapahdu kenellekään.)
  • muuta välttämätöntä, mitä kuvittelet tarvitsevasi (esim. puhelimen laturi, joku pieni soitin, omat eväät...)
  • huisin hauskaa leirimieltä

Jätä kotiin:

• päihteet
  • tupakkatuotteet (myös nuuska, sähkötupakka jne.).
  • sellaiset arvoesineet, joiden katoamista pelkäät. Olet vakuutettu seurakunnan puolesta tapaturmavakuutuksella.

Jos joku asia jäi epäselväksi, sulla on jotain hyviä ohjelmaideoita tms., saa olla yhteyksissä (ja toki muutenkin). Leirillä sun kanssasi ovat Lilli (p. 040 3417 380, lilli.jussila@evl.fi) ja Marko (040 3417587, marko.maenpaa@evl.fi) + 18 leirikaveria.

17.-19.5. Kesän isosten -leiri

Huom! Vähintään ripari tulee olla käytynä, jotta voi osallistua.

Nuoria ulkona.
Vanhojenleiri Paimiossa.