Seurakuntien ja yksiköiden viestinnästä vastaavien yhteystiedot

Seurakuntayhtymän viestintäyksikön lisäksi seurakuntien ja seurakuntayhtymän yksiköiden viestintää tekevät viestintävastaavat työntekijät. He päivittävät muun muassa verkkosivuja ja tekevät lehtien kirkollisia ilmoituksia. Heidän yhteystietonsa löydät täältä.

Yhteystietojen haku

Voit hakea henkilön nimellä tai selata yhteystietolistaa. Voit myös selata yhteystietolistaa alla olevien aakkoslinkkien avulla. Klikkaamalla kirjainta pääset yhteystietolistassa kirjainta vastaavien sukunimien kohdalle.

A H I J K L M P S

Eeva-Kaisa Ahlamo

tiedottaja
Maarian seurakunta Tuomiokirkkoseurakunta

Maarian seurakunta 20%, Tuomiokirkkoseurakunta 60%

Toimin Turun tuomiokirkkoseurakunnan ja Maarian seurakunnan tiedottajana. Työnkuvaani kuuluu kaikenlainen viestintä seurakunnasta ulospäin sekä osin sen sisällä. Parasta työssäni on, että se on niin monipuolista: taitan esitteitä, suunnittelen viestintää, editoin videoita, ideoin ja tuotan tapahtumia jne.

Vapaa-ajalla harrastan erityisesti lukemista ja tähtitiedettä. Edellisessä kulutan erityisesti faktakirjallisuutta (mm. kvanttifysiikka, historia, kansanperinne), jälkimmäiseen kuuluu erottamattomana osana Turun Ursa r.y., jossa olen vaikuttanut jo neljännesvuosisadan mm. tähtinäytöksiä pitämällä. Erikoisalaani voikin sanoa olevan opastukset niin Turun tuomiokirkosta kuin tähtitieteestäkin.

Katriina Kosola

seurakunta- ja viestintäsihteeri