KEVÄT 2024

Arkiaamujen kerhot jatkuvat viikolla 3.

Perhekerhot

• tiistaisin  klo 9.30-11.30  Nummen punaisessa tuvassa, Papinkatu 2,    (ei kerhoa viikolla 8)
  • torstaisin klo 9.30-11.15  Hannunniitun seurakuntatalossa, Virmuntie 2,  (ei kerhoa viikolla 8, ei Helatorstaina 9.5.)

Perhekerhoa on myös kesäkuussa ainakin Hannunniitussa! Tarkemmat ajat ja paikat ilmoitetaan myöhemmin.

Perhekerhot ovat maksuttomia, joihin kaikki lapsiperheet ovat tervetulleita.

Kerhossa leikitään, lauletaan, hiljennytään , seurustellaan,

askarrellaan ja kahvitellaan yhdessä.

Perhekerhot yhteistyönä Turun kaupungin varhaiskasvatuksen kanssa.

Vauvakahvila

perjantaisin klo 9.30-11.15.     (ei viikolla 8 eikä pitkäperjantaina, viimeinen kerta kevätjaksolla 24.5.)

Jaanin seurakuntatalossa (Karjakuja 75)

Sisäänkäynti sisäpihalta, vaunujen kanssa ajoradan kautta. Srk-talon vieressä vain portaat!

Lämpimästi tervetuloa vauvakahvilaan vauvat (0kk-1,5v) aikuisen kanssa ja odottavat äidit!

Kahvilassa voit kohdata toisia samassa elämäntilanteessa olevia sekä jakaa ajatuksiasi ja kokemuksiasi heidän kanssaan.

Kahvila on maksuton.

Leikkikaverit Hurttivuoressa

maanantaisin klo 9.30-11.15

Hurttivuoren seurakuntakodilla (Punatulkunkatu 1).

Leikkikaverit toimivat vapaaehtoisvoimin. Lisätietoa toiminnasta antaa Janita (janita.palmu@gmail.com).

Avoin iltamuskari

tiistaisin klo 18.-18.30

Lanatie 4, kerrostalon alakerrassa (opasteita)

Maksuton iltamuskari.

Ovet avataan klo 17.45 ja muskarihetken jälkeen voi jäädä leikkimään ja juttelemaan klo 19.00 saakka.

Iltaperhekerho

ke 20.3.   klo 17.30-19.00  pääsiäisaskartelua

ke 17.4.   klo 17.30-19.00  pomppulinna

Hannunniitun srk-talo (Virmuntie 2)

Kerho on maksuton, joihin kaikki lapsiperheet ovat tervetulleita;

laulua, leikkiä, hiljentymistä, askartelua, seurustelua ja iltapalaa.

Ei ennakkoilmoittautumista.

Tervetuloa!

Päiväkerhot

Seurakunnan päiväkerhot ovat tarjonneet toimintaa alle kouluikäisille lapsille jo vuodesta 1945 alkaen. Päiväkerhot on suunnattu 3-5 vuotiaille lapsille. Kaksi vuotta täyttäneille on oma päiväkerhoryhmä.

Löydät tietoa päiväkerhoista seurakuntien lasten ja perheiden yhteisiltä Kirkonrotan nettisivuilta. (linkki Kirkonrotan nettisivuille)

Muskarit

Muskareissa körötellään, lauletaan, liikutaan, soitetaan, lorutellaan ja kuunnellaan musiikkia.

Löydät tietoa muskareista seurakuntien lasten ja perheiden yhteisiltä Kirkonrotan nettisivuilta. (linkki Kirkonrotan nettisivuille)

Koululaisten iltapäiväkerho eli ippe

Seurakuntien Yhteinen kasvatustyö järjestää iltapäiväkerhotoimintaa myös Katariinanseurakunnan alueella. Tällä hetkellä Ippejä on Hannunniitussa, Jaanissa ja Lanatiellä.

Tietoa iltapäiväkerhoista saa tietoa Yhteisestä kasvatustyöstä (p. 040 341 7620), lasten ja perheiden yhteisiltä nettisivuilta (linkki Kirkonrotan nettisivuille).

Muutokset mahdollisia!

Perhekerhot, muskarit, joulunajan tapahtumat ja vauvakirkot kauniissa kirkkorakennuksessa ja sen pihapiirissä ovat olleet minulle ja perheelleni tärkeitä rauhoittumisen keitaita välillä kiireisessäkin lapsiperhearjessa. Tapahtumissa on otettu hienosti huomioon perheen pienimmät mutta myös aikuiset.
(Johanna, neljän lapsen äiti)

Perhetyöntekijä Jaana Heinonen leikkii pienen lapsen kanssa. Taustalla lapsia vanhempineen.
Perhetyöntekijä Jaanan tapaat muun muassa perhekerhoissa.