Tervetuloa jumalanpalvelukseen, Jumalan kansan juhlaan!

Jumalanpalvelus on seurakunnan yhteinen ja tärkein kokoontuminen, joka tuo yhteen erilaiset ja kaiken ikäiset seurakuntalaiset kasvamaan uskossa ja saamaan voimaa arkiseen elämään. Messuissa saa lisäksi tulla yhdessä ehtoolliselle.

Jumalanpalveluksia Maarian seurakunnassa (normaalina aikana ilman koronarajoituksia, katso tilaisuuksien tarkemmat tiedot tapahtumakalenterista)

• Messu Maarian kirkossa (Maunu Tavastinkatu 2) sunnuntaisin klo 10, joka kuun toinen sunnuntai vietetään Maarian messua
  • Messu Kärsämäen kappelissa (Vahdontie 3) sunnuntaisin klo 12
  • Lastenkirkko Maarian kirkossa kuukauden ensimmäinen sunnuntai klo 17 (ei kesäkuukausina)
  • Nuortenmessu Maarian kirkossa joka kuukauden toinen perjantai klo 17 (ei kesäkuukausina)
  • Johannesmessu Maarian kirkossa kuukauden viimeisenä sunnuntaina klo 17 (ei kesä- ja heinäkuussa) Lisätietoa Johannesmessusta löytyy messun omalta sivulta tämän linkin takaa.
  • Seurakuntataloilla kiertävä messu joka kuukausi. Tarkat päivämäärät ja kellonajat tapahtumakalenterista.

Keväällä ja syksyllä järjestetään muutamia teemallisia jumalanpalveluksia. Tällaisia ovat olleet esimerkiksi Karjalaisen kansan messu ja Kansanlaulukirkko.