Turun Perheasiain neuvottelukeskuksen yhteystiedot

POIKKEUKSELLISESTI PUHELINAIKAA EI OLE to 21.3.2024, ke 27.3.2024, ti 2.4.2024, ma 8.4.2024.

Yhteydenotot puhelinaikana arkisin ma klo 9-11 ja ti-pe klo 9-12, puh. 040 341 7249 tai Perheneuvonnan yhteydenottolomakkeella.

Lisätietoja Perheasiain neuvottelukeskuksesta ja seurakuntien tarjoamasta keskusteluavusta: Apua ja tukea elämään.

Keskustelut ovat luottamuksellisia ja maksuttomia. Perheneuvonta on avointa kaikille alueen asukkaille. Olet tervetullut, vaikka et olisi kirkon jäsen.

Perheasian neuvottelukeskus antaa keskusteluapua parisuhteeseen ja perheeseen liittyvissä kysymyksissä osoitteessa:

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä
Perheasiain neuvottelukeskus
Eerikinkatu 1 A 17, 5. krs ja 3. krs (sisään Multavierunkadun puolelta, A -rappu)
20100 Turku

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän Perheasian neuvottelukeskus palvelee seuraavien kuntien asukkaita:

Kaarina (Piikkiö), Kemiönsaari (Dragsfjärd, Kemiö, Västanfjärd), Lieto (Aura, Ilmarinen, Tarvasjoki), Loimaa (Alastaro, Mellilä), Masku (Lemu, Askainen), Mynämäki (Mietoinen), Naantali (Merimasku, Rymättylä, Velkua), Nousiainen, Paimio (Sauvo-Karuna), Parainen (Houtskari, Iniö, Korppoo, Nauvo), Pöytyä (Yläne), Raisio, Rusko (Vahto), Turku.

Perheneuvontaa etäyhteyksillä ja kasvokkain

Jos olet huolissasi parisuhteestasi tai perheesi tilanteesta, ota yhteyttä mahdollisimman pian, koska aikaa joutuu usein odottamaan. Tilannetta saattaa helpottaa, jo se että tietää ajan olevan tulossa. Voimme myös miettiä muita mahdollisia vaihtoehtoja odottaessa aikaa perheneuvojalle.

Käytössämme on mm. maksuton Teams -sovellus, joka ladataan omasta sovelluskaupasta. Ohje Teamsin käyttöön (pdf). Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Ajan peruuttaminen perheneuvojalle

Peruutukset mielellään ainakin kolme arkipäivää ennen tapaamista suoraan perheneuvojalle. Jos ilmoitat perheneuvojalle, ilmoita myös tarvitsetko uutta aikaa. Jos ilmoitat peruutuksesta vastaanottosihteerille puhelimitse tai tekstiviestillä, puh. 040 341 7249, ilmoita kenelle aika on ja tarvitsetko uutta aikaa.

Eroryhmä

Voit antaa yhteystiedot, niin olemme myöhemmin yhteydessä alkavasta eroryhmästä.

Ryhmä on luottamuksellinen ja maksuton.

Ilmoittautumiset perheneuvonnan puhelinaikana ma klo 9-11 ja ti-pe klo 9-12, puh. 0403417249 tai Perheneuvonnan nettisivuilla olevalla yhteydenottolomakkeella. (Lisätietoihin => Eroryhmään osallistuminen)

Anna meille palautetta!

Asiakaspalaute on meille tärkeää. Näin voimme kehittää toimintaamme ja parantaa palveluamme.

Asiakaspalautetta Perheasiain neuvottelukeskuksen toiminnasta annetaan nimettömästi.

Asiakaspalaute: suomi, ruotsi, englantiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

sähköpostitse sari.sundvall-piha@evl.fi

Sivu päivitetty 8.1.2024

Minea Dahlbacka

Perheneuvoja (ruotsinkielinen)

• TM
  • ratkaisukeskeinen terapeutti

Neuvottelukielet: ruotsi, suomi, englanti

Seppo Honkala

• TM
  • parisuhdeterapeutti

Nonna Huotarinen

• psykologi, TM
  • perhepsykoterapeutti ET
  • seksuaaliterapeutti

Nina Kauppinen

Perheneuvoja
Perheasiain neuvottelukeskus

• VTL, lapsi- ja nuorisososiaalityön erikoissosiaalityöntekijä
  • tunnekeskeinen (EFT) paripsykoterapeutti
  • perhepsykoterapeutti ET
  • työnohjaaja

Neuvontakielet: suomi, englanti

Katja Koskinen

vastaanottosihteeri

Puhelinaika arkisin ma klo 9-11 ja ti-pe klo 9–12

Katjaan voit ottaa yhteyttä puhelinaikana arkisin ma klo 9-11 ja ti–pe klo 9–12, puh. 040 341 7249. Puhelun aikana tehdään vastaanottohaastattelu, jossa kerrotaan omasta tilanteesta. Voit kysyä myös eroryhmien alkamisajankohdista ja jonotilanteesta. Jonotilanteissa mietitään myös muita vaihtoehtoisia palveluja.

Yhteyttä voit ottaa myös perheneuvonnan yhteydenottolomakkeen kautta yhteydenottolomake

Tapaamisten peruutukset ja muutokset ilmoitetaan mahdollisimman pian, mielellään ainakin kolme arkipäivää ennen tapaamisaikaa perheneuvojalle suoraan tai tekstiviestinä numeroon 040 341 7249, ilmoita myös kenelle aika on varattu ja tarvitsetko uutta aikaa.

Asiakaspalaute on meille tärkeää, jotta voimme kehittää toimintaamme ja parantaa palveluamme. Asiakaspalautetta Perheasiain neuvottelukeskuksen toiminnasta voi antaa nimettömästi verkkokyselyllä tai sähköpostitse sari.sundvall-piha@evl.fi.

Asiakaspalaute: suomi, ruotsi, englanti

Pasi Lampinen

Johan Mullo

perheneuvoja (ruotsinkielinen)

• psykoterapeutti

Neuvottelukielet: suomi, ruotsi, englanti

Sari Sundvall-Piha

johtava perheneuvoja

• psykoanalyytikko IPA
  • vaativan erityistason perhepsykoterapeutti
  • psykologi, TM
  • työnohjaaja

Neuvontakielet: suomi, englanti, saksa

Asiakaspalaute on meille tärkeää, jotta voimme kehittää toimintaamme ja parantaa palveluamme. Asiakaspalautetta Perheasiain neuvottelukeskuksen toiminnasta voit antaa nimettömästi verkkokyselyllä tai sähköpostitse suoraan Sarille.

Asiakaspalaute: suomi, ruotsi, englanti

Eeva Vuola

perheneuvoja (ruotsinkielinen) vt. osa-aikainen 31.12.2024 asti.

Neuvottelukielet: suomi, ruotsi