Moi riparilainen ryhmästä Hen1!

Meillä on nyt edessä yhteinen yli puolen vuoden mittainen matka eli rippikoulu. Sen huipennus on konfirmaatiota,
joka on 9.6.2024 klo 11:00 Henrikinkirkossa.
Ryhmässä on kaksi leirijaksoa: starttileiri 2.-3.3.2024 Kunstenniemessä sekä varsinainen leirijakso 2.-8.6.2024 Pyölinrannassa.

Rippikouluhan koostuu kolmesta osasta: aloitusjaksosta, leiristä ja konfirmaatiosta. Tässä on sinulle tietoa tulevista aikatauluista.

ke 17.1. / to 25.1. / ke 14.2. klo 16-20 Aloituskeskustelu nuorten, huoltajien ja ohjaajien kanssa, Henrikinkirkko YK
la - su 2.-3.3.  Starttileiri Kunstenniemessä
ti 16.4. klo 17.30-19.30  HEN 1 osallistuu iltamessuun kirkossa
ma 13.5. klo 17-19  Meidän ripari, leiri-info + tutustumista, Henrikinkirkon AK
ti 14.5. klo 18-19 Vanhempainilta huoltajille, Henrikinkirkon seurakuntasali

Rippikoulu alkaa osallistumisella seurakunnan toimintaan. Kaikki kokoontumisemme ja tilaisuudet kuuluvat siihen. Aloitusjakson asiallinen suorittaminen on edellytys pääsystä kesän leirille. Rippikoulun voi käydä vain kerran elämässään, joten toivomme harrastusten joustavan. Mikäli et pääse osallistumaan johonkin tapaamiseemme (lähinnä sairastumisen vuoksi) ilmoitathan siitä, niin voimme yhdessä miettiä miten voit korvata poissaolosi.
Tervetuloa rippikouluun, yhteiselle matkallemme!
Kysymyksiin vastaamme mielellämme. Ole rohkeasti yhteydessä!

Peter ja Susanna