Yhteystietojen haku

Voit hakea henkilön nimellä tai selata yhteystietolistaa. Voit myös selata yhteystietolistaa alla olevien aakkoslinkkien avulla. Klikkaamalla kirjainta pääset yhteystietolistassa kirjainta vastaavien sukunimien kohdalle.

A E H J K L M P R S U V

J

Karima Karppinen

hankepäällikkö
Yhteinen diakonia- ja sielunhoitotyö

Toimin Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän Suunta-hankkeen hankekoordinaattorina. Olen toiselta ammatiltani lyhytterapeutti ja taustakoulutukseeni kuuluu MSc in Science and Religion, sekä MA in Theology and Religious Studies.

Suunta-hankkeessa luodaan uusi vapaaehtoistoiminnan muoto, jonka teemana on mielen hyvinvointi. Lisää tietoa löydät osoitteesta www.loydasuunta.fi.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kiinnostuitko? Ole yhteydessä ja tule ideoimaan hanketta yhdessä!

Auli Lundell

vahtimestari

Tapio Mäkipää

vahtimestari

Minna Reijo

perhetyöntekijä
Henrikinseurakunta

Olen Henrikinseurakunnan perhetyönohjaaja ja vastaan alueellamme tehtävästä perhetyöstä. Minut voit tavata esimerkiksi perhekerhoissa, vauvatreffeillä ja erilaisissa perhetapahtumissa. Iloitsen kaikista ja kaikenlaisista kohtaamistani perheistä. Saan myös tehdä yhteistyötä päiväkotien ja muiden tahojen kanssa.

Voit liittyä sähköpostilistaamme lähettämällä sähköpostiosoitteesi minulle ja näin saat ajantasaista tietoa perheille suunnatusta toiminnastamme. Otan mielelläni vastaan myös ideoita ja kehittämisajatuksia, joten ole rohkeasti yhteydessä.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Maarit Siitonen