Rippikoulu

Rippikoulu on tärkeä osa aikuistuvan nuoren elämää ja luonteva tapa tulla mukaan oman seurakunnan toimintaan. Valtaosa nuorista käy rippikoulun.

Rippikoulussa nuori pääsee pohtimaan uskoon ja elämään liittyviä kysymyksiä muiden nuorten, isosten ja seurakunnan työntekijöiden kanssa. Uudet kaverit, tiivis ryhmähenki ja yhdessä toimiminen tekevät rippikoulusta ainutkertaisen kokemuksen, jota muistellaan pitkään. Rippikoulun jälkeen nuoret voivat tulla mukaan seurakuntamme isos- ja muuhun rippikoulun jälkeiseen nuorisotoimintaan.

Vuoden 2024 Rippikouluryhmien ohjelmat löydät tämän sivun valikosta tai alla olevista linkeistä:

PII1

PII2

PII3 (Tässä myös muiden kuin Piikkiön seurakunnan järjestämille rippileireille osallistuvien seurakuntajakson ohjelma joulu-toukokuun osalta)

Aikuisrippikoulu

Rippikoulun voi käydä myös aikuisena

Kuvassa isoskoulutettavat opettelevat leikin varjolla yhteistoimintaa.
Leirielämää

Kuvassa isoskoulutettavat harjoittelevat yhteistoimintaa esteradan avulla.
Yhteispeliharjoituksia isoskoulutusleirillä syksyllä

Kuvassa rippileiriläiset ovat lähdössä juoksuun leikkimielisessä norsuviestissä.
Norsuviestiä hiihtolomariparilla

Rippikouluvastaava