Marja Ochieng, Kenian orpolapsityö

Suomen Luterilainen Evankeliumiyhdistys (SLEY)

Marja Ochieng toimii orpolapsityön yhdyshenkilönä sekä Kenian työalavastaavana ja yhteyshenkilönä kenialaisen yhteistyökirkkomme ja SLEY:n välillä.

Orpolapsityön piirissä on noin 200 lasta, joilla on kummit Suomesta.

Katariinanseurakunnalla on myös kummityttö Grace.

Marja Ochieng on koulutukseltaan diakonissa.

Marja Ochiengilla on yllään värikäs vaate, kaulakoru ja korvakorut.

Tue Marjaa orpolapsityössä

Kenian orpolapsityöhön Matongossa Suomen Luterilaisen Evenkeliumiyhdistyksen kautta

Saaja: SLEY

BIC: DABAFIHH

Tilinumero: FI13 8000 1500 7791 95

Viite orpotyöhön: 1000 0012 0332 0400 3515

MobilePay: 61003, viestillä Sley Kenia orpotyö

Keräyslupa RA/2011/1127

Muualla verkossa

Suomen Luterilainen Evankeliumiyhdistys (SLEY) tekee lähetystyötä kolmella mantereella. Marja Ochiengin sekä SLEY:n kaikkien muidenkin lähetystyöntekijöiden kuulumisia, kirjoituksia ja videolähetyksiä voi seurata Facebookissa Kolmella mantereella -sivustollaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Linkki avautuu uudelle välilehdelle.

Lisäksi SLEY:nLinkki avautuu uudessa välilehdessä kaikkien nimikkolähettien kirjoituksia voi lukea SLEY:n verkkosivujen Lähetysblogit ja kirjeet -sivultaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Linkki avautuu uudelle välilehdelle.