Hengellinen elämä

Maarian seurakunnassa on paljon mahdollisuuksia toteuttaa omaa hengellisyyttä. Oheisilla sivuilla löydät lisätietoa kustakin aiheesta.

Jumalanpalvelukset

Jumalanpalvelus on seurakunnan toiminnan ydin. Maariassa säännöllisiä jumalanpalveluksia järjestetään Maarian kirkossa, Kärsämäen kappelissa sekä seurakuntataloilla. Tilaisuuksien ajoista löydät lisätietoa tapahtumakalenterista sekä jumalanpalvelussivulta.

Siirry tästä linkistä Maarian seurakunnan jumalanpalvelussivulle.

Musiikki

Mitä olisikaan kirkko ilman musiikkia? Koskettava musiikki on arvokas osa seurakunnan toimintaa. Seurakunnan taitavat kanttorit löytävät hetkeen kuin hetkeen oikean tunteen musiikin kautta. Musiikkia voi Maariassa kokea niin jumalanpalveluksissa, konserteissa kuin muissakin tapahtumissa. Musiikkityön tapahtumista löydät lisätietoa tapahtumakalenterista sekä musiikkisivulta.

Siirry tästä linkistä Maarian musiikkityön sivulle.

Rippikoulu

Nuoren elämän yksi suurimpia askelia on rippikoulun käyminen. Se auttaa löytämään keinoja toteuttaa omaa henkisyyttä ja hengellisyyttä, ja toimii samalla linkkinä aiempiin sukupolviin ja kristillisiin perinteisiin. Rippikoulun voi käydä useammilla eri tavoilla, myös aikuisena. Lisätietoa löydät rippikoulun sivulta.

Siirry tästä Maarian seurakunnan rippikoulun sivulle.

Lähetystyö

Lähetyskäsky on Jeesuksen antama ohje viedä evankeliumin ilosanomaa eteenpäin. Maarian seurakunnassa lähetystyötä tehdään mm. lähetyspiirien ja lähetystapahtumien kautta. Nimikkoläheteistä ja muusta lähetystyöhön liittyvästä saat lisätietoa lähetyksen sivulla.

Siirry lähetystyön sivulle tästä linkistä.

Esirukous

Rukous on tie Jumalan luo. Joskus voi tuntua, ettei oma ääni aivan kuulu, silloin voi pyytää apua kanssakulkijoilta. Me Maariassa haluamme auttaa, jos mieltä painaa jokin ajatus, jonka haluaisi jakaa Jumalan kanssa. Esirukouspyyntö on silloin hyvä ratkaisu. Voit kirjoittaa meille esirukouspyynnön, jonka rukoilemme puolestasi täysin luottamuksellisesti. (Ethän kuitenkaan laita lomakkeeseen mitään henkilötietoja.)

Siirry tästä lomakkeelle, jolla voit jättää esirukouspyynnön.