Hyppää sisältöön

Selkosivut

Olet Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän selkokielisillä nettisivuilla. Täältä löydät tietoa seurakunnista ja seurakuntiemme toiminnasta selkokielellä.

Kirkon jäsen voi

  • osallistua itsenäisenä jäsenenä seurakunnan toimintaan
  • mennä naimisiin kirkossa
  • saada lapselleen kasteen
  • olla kummi
  • äänestää kirkon vaaleissa.

Nämä sivut on kirjoitettu selkokielellä. Selkokieltä on helppo lukea.

Ajankohtaista

 

Korona rajoitukset muuttuvat koko ajan. Rajoitukset lieventyvät vähitellen tällä hetkellä.

Henkilörajoitusmäärät ovat poistuneet. Messuihin ja toimintaan pääsee normaalisti.

Osa kirkoista on avoinna myös hiljentymistä ja keskustelua apua varten joka päivä.

Toivomme, että käytät maskeja tullessasi seurakunnan tilaisuuksiin ja tiloihin. Kaikessa toiminnassa huolehditaan turvaväleistä ja käsihygieniasta. Tule vain terveenä.

Osaan toiminnasta voi olla edelleen ennakkoilmoittautuminen.

Tiedotamme, kun toiminta palaa normaaliksi.

Seurakuntien toimistoihin ja työntekijöihin voit olla edelleen yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.

Tässä tarkempaa tietoa eri toiminnoista nyt. (Linkki vie pois selkokielisiltä sivuilta yhtymän sivuille.)