Hyppää sisältöön

Selkosivut

Olet Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän selkokielisillä nettisivuilla. Täältä löydät tietoa seurakunnista ja seurakuntiemme toiminnasta selkokielellä.

Kirkon jäsen voi

  • osallistua itsenäisenä jäsenenä seurakunnan toimintaan
  • mennä naimisiin kirkossa
  • saada lapselleen kasteen
  • olla kummi
  • äänestää kirkon vaaleissa.

Nämä sivut on kirjoitettu selkokielellä. Selkokieltä on helppo lukea.

Ajankohtaista

 

Toiminta on edelleen tauolla 10.2. asti.

Jumalanpalvelukset suoralähetetään netin kautta ja viikkotoiminta on tauolla.

 

Toivomme, että käytät maskeja tullessasi seurakunnan tilaisuuksiin.

Kaikessa toiminnassa huolehditaan turvaväleistä ja hygieniasta. Tule vain terveenä mukaan toimintaan.

 

Osaan toiminnasta voi olla myös ennakkoilmoittautuminen.

Tiedotamme, kun toiminta palaa normaaliksi.

 

Seurakuntien toimistoihin ja työntekijöihin voit olla edelleen yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.

Tässä tarkempaa tietoa eri toiminnoista nyt. (Linkki vie pois selkokielisiltä sivuilta yhtymän sivuille.)

// ]]>