Hyppää sisältöön

Selkosivut

Olet Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän selkokielisillä nettisivuilla. Täältä löydät tietoa seurakunnista ja seurakuntiemme toiminnasta selkokielellä.

Kirkon jäsen voi

  • osallistua itsenäisenä jäsenenä seurakunnan toimintaan
  • mennä naimisiin kirkossa
  • saada lapselleen kasteen
  • olla kummi
  • äänestää kirkon vaaleissa.

Nämä sivut on kirjoitettu selkokielellä. Selkokieltä on helppo lukea.

Ajankohtaista

 

Seurakuntien toiminnot ovat avautuneet osittain.

Seurakunnan tiloihin on määritelty sallitut henkilömäärät.

Kaikessa toiminnassa huolehditaan turvaväleistä ja hygieniasta. Tule vain terveenä mukaan toimintaan.

Osa viikkotoiminnasta on edelleen tauolla.

Tiedotamme, kun toiminta palaa normaaliksi.

Seurakuntien toimistoihin ja työntekijöihin voit olla yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.

Tässä tarkempaa tietoa eri toiminnoista nyt. (Linkki vie pois selkokielisiltä sivuilta yhtymän sivuille.)