Yhteisöllisyyttä ja vertaistukea

Yhteisöruokailut

Varissuon kirkon yläkerrassa (Kousankatu 6) on maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin lounas klo 12.
Lounaan hinta: aikuiset 7 euroa, alle 10-vuotiaat lapset 4 euroa ja alle 4-vuotiaat lapset maksutta. Ruoan valmistaa Tmi Ingrid Hovisto.
Samalla tapaat alueen asukkaita ja vietetään mukavaa yhdessäoloa yhteisen lounaan äärellä.

Lisätietoja: diakoni Hanna Suhonen p. 040 341 7136.

Nummen Olkkari

Nummen Olkkari on kaikille avoin kohtaamispaikka torstaisin klo 10-12 Nummen srk-kodissa (Papinkatu 2).
Klo 10 hartaus, jonka jälkeen tarjoilu (kahvia ja puuroa 0,50 €).

Lisätietoja: diakoni Hanna Suhonen p. 040 341 7136 tai hanna.e.suhonen@evl.fi

Lautapeli-illat Nummella

Nummen seurakuntakodilla (Papinkatu 2) pelataan lautapelejä aina maanantaisin klo 17.30.
Lautapelikerhon emäntä laittaa tarjolle herkullisen iltapalan hävikkiruoasta. Jäljelle jäänyt ruoka jaetaan osallistujien kesken.

Lisätietoja: diakoni Hanna Suhonen p. 040 341 7136 tai hanna.e.suhonen@evl.fi

Avoimet ovet Varissuon kirkolla

Varissuon kirkko (Kousankatu 6) on avoinna keskiviikkoisin klo 17-18.30 tutustumista ja hiljentymistä varten. Päivystäjä on paikalla, jos haluat keskustella tai kysyä Varissuon kirkosta. Olet lämpimästi tervetullut!

Lisätietoja: Lari Lappalainen p. 040 504 7679.

Hyvän mielen ryhmä

Hengellinen vertaistukiryhmä, jossa keskustellaan mielen hyvinvointia tukevista teemoista ja tehdään retkiä lähikohteisiin ryhmäläisten toiveiden mukaan. Kokoontumisissa tarjotaan kevyt lounas ja kahvit. Avoin ryhmä kokoontuu sopimuksen mukaisesti.

Lisätietoja: diakoni Hanna Suhonen p. 040 341 7136 tai hanna.e.suhonen@evl.fi

Vertaistukea omaishoitajille

Tervetuloa vaihtamaan kuulumisia omaishoitajan arjesta ja viettämään hetki yhdessä toisten samassa tilanteessa olevien kanssa. Keskustelemme omaishoitajuuteen liittyvästä teemasta ja jaamme ajankohtaisia kuulumisia. Hiljennymme yhteiseen hartauteen ja juomme kahvit tai teet. Omaishoitajat kokoontuvat joka kuukauden toinen maanantai klo 13 Hannunniitun srk-talolla (Virmuntie 2).

Lisätietoja: diakoni Päivi Rönnblad p. 040 341 7638 tai paivi.ronnblad@evl.fi

Jumala on luonut ihmisen toisten seuraan, ei yksinäisyyteen. (Martti Luther)

Vastaleivotut pullat korissa.
Vastaleivotut pullat kerholaisille.