Koululaiset ja nuoret

Koululaiset

Kerhot

Joulukerho

Tuomiokirkkoseurakunta järjestää marras-joulukuussa Joulukerhon 2.–6.-luokkalaisille Nuortentalolla, Eerikinkatu 1 torstaisin klo 14.30–16.00.

Kerho alkaa torstaina 2.11. ja kestää 14.12 asti.

Kerho alkaa klo 14.30, mutta kerhoon voi tulla jo klo 14 alkaen. Ennen ohjelman alkua on mahdollista pelailla, piirrellä, tehdä läksyjä tai syödä omia eväitä, erillistä välipalaa ei ole tarjolla.

Kerhon ohjelmassa on monenlaisia jouluisia juttuja, mm. korttien ja pienten lahjojen askartelua, pelailua, visailuja, joulumusiikkia, leipomista sekä tutustumista moniin joulun perinteisiin aina koristeista ja tontuista Raamatun joulukertomukseen asti. Kerho on maksuton.

Kerhoon on ennakkoilmoittautuminen: https://www.lyyti.in/joulukerho2023

Kerhoa vetävät nuorisotyönohjaaja Tommi Santala ja lastenohjaaja Kirsti Ansaharju. Lisätietoja saat Tommilta (tommi.santala@evl.fi) tai Kirstiltä (kirsti.ansaharju@evl.fi, p. 040 3417 051).

Jouluisia juttuja pöydillä: talli ja tähti, lahjapaketti, havuköynnös, lahjapaperia ja askartelutarvikkeita. Lapset touhuissaan.

Käsikellokerho (7-11-vuotiaille)

Nuortentalolla (Eerikinkatu 1) pidettävä kerho. Aikaisempaa kokemusta ei tarvita. Materiaalimaksu 25€/kausi. Tiedustelut tulevasta kaudesta ja ilmoittautumiset: Anu Åberg p. 040 341 7580

Alakoululaisten retki Heurekaan

Tuomiokirkkoseurakunta ja Maarianseurakunta järjestävät alakoululaisille perinteisen syyslomaretken Heurekaan 19.10.2023. Retken hinta on 25€/osallistuja. Matkaan lähdetään 8.30 Maariankirkolta ja 8.45 Tuomiokirkolta. Paluu tapahtuu klo 16.60 Tuomiokirkolle ja 16.45 Maariankirkolle. Retkellä syödään lounas, joka kuuluu retken hintaan. Retkelle mahtuu 40 koululaista. Ilmoittautumaan pääset tästä: https://www.lyyti.in/Alakoululaistenretkiheurekaan2023. Retki on tarkoitettu ainoastaan alakoululaisille. Lisätietoja: tommi.santala@evl.fi tai teemu.luoma-aho@evl.fi

Nuoret

Isoskoulutus riparin käyneille

Uusi isoskoulutuskausi alkaa 24.8.!

Kun olet käynyt rippikoulun, olet lämpimästi tervetullut isoskoulutukseen!
Isoskoulutus on joka toinen torstai Nuortentalolla, Olkkarissa. Jokaisen isoskoulutusillan jälkeen on avoimet ovet, jonne voit jäädä tai tulla hengailemaan, vaikka et isoskoulutuksessa olisikaan.

Isoskoulutus klo 17-18:30 ja avoimet ovet klo 18:30-20.

Jos haluat lisätietoja isoskoulutuksesta tai muusta, niin ota yhteys Tommiin. Yhteystiedot alempana.

Iloisia ja nauravia lapsia pöydän ääressä soittamassa käsikelloja kädet ilmassa.