Retkeilijöitä näkötornissa. Kuvituskuva.

Leirit ja retket aikuisille

Leirit ja retket eivät ole vain lapsille ja nuorille. Seurakunnissa järjestetään vuosittain monenlaisia reissuja niin eläkeläisille kuin työikäisille.

Aikuisten leirit järjestetään tavallisesti seurakuntien leirikeskuksissa. Lyhyemmät päiväretket sen sijaan voivat suuntautua esimerkiksi ystävyysseurakuntiin, tapahtumiin tai mielenkiintoisiin kulttuurikohteisiin.

Kevätkaudella 2024

UUTTA JA AINUTLAATUISTA: Entisten nuorten oma viikonloppuleiri 9.-11.2.2024 Kunstenniemen Eräkämpällä!

Lapset ja nuoret pääsevät usein kivoille seurakunnan leireille viettämään aikaa yhdessä, leikkimään, puuhailemaan, ulkoilemaan ja nauttimaan monenmoisista mukavista leiritouhuista. Nyt on myös "entisillä nuorilla" mahdollisuus kokea leirielämää.

Oletko käynyt oman rippikoulusi 1980- tai 1990-luvuilla?

Haluaisitko tutustua toisiin samanikäisiin ihmisiin ja muistella omia rippikouluaikoja ja menneitä nuoruuden päiviä?

Tykkäätkö saunomisesta tai leirinuotiolla makkaran- ja letunpaistosta?

Haluaisitko laulaa yhdessä vanhoja, ikivihreitä nuoren seurakunnan veisuja, osallistua mukaviin iltaohjelmiin, ulkoilla komeissa Kunstenniemen maisemissa, hiljentyä ja syödä hyviä ruokia?

Ja ottaa vaikka päiväunetkin kaikessa rauhassa?

Leiri maksaa 40 euroa / koko viikonloppu, omat vuodevaatteet mukaan. Kunstenniemen leirikeskuksessa on runsaat ja herkulliset ruuat. Leirin hintaan kuuluvat perjantaina iltapala, lauantaina aamupala, lounas, päiväjuoma, päivällinen, iltapala; sunnuntaina aamupala, lounas.

Leirille kuljetaan kimppakyydein. Ilmoittautumisessa voit kertoa, jos tarvitset kyytiä tai jos voit ottaa leirikavereita kyytiin omaan autoosi.

Kunstenniemen Eräkämppä ei ole esteetön. Ruokalalle kuljetaan kävellen syömään aamupala, lounas ja päivällinen. Rantasaunalle on alasviettävä polku, joten valitettavasti leiri ei sovellu henkilöille, joilla on isoja liikuntarajoitteita.

Lähde mukaan ENTISTEN NUORTEN OMALLE VIIKONLOPPULEIRILLE, ilmoittaudu tästä:

https://www.lyyti.in/entistennuortenleiri24Linkki avautuu uudessa välilehdessäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Ilmoittautumislinkki aukeaa 1.1.2024 klo 8.00. Kaikille ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse leirikirje, jossa kerrotaan varusteluettelo, kimppakyytiohjeet ja muut tarvittavat asiat.

Kysele rohkeasti lisätietoja: nuorisodiakoni Orkkuli Kuisma, orkkuli.kuisma@evl.fi

Lämpimästi tervetuloa mukaan kaikki ENTISET NUORET!