Vapaaehtoistyössä mukavaa yhdessäoloa

Oletko näppärä käsistäsi, haluatko toimia kirkossa avustajana tai oletko keittiössä kuin kotonasi? Alta voit lukea erilaisista palvelutehtävistä kirkossa. Mikäli et löydä tältä sivulta mitään itsellesi sopivaa tehtävää, ethän epäröi olla yhteyksissä työntekijöihimme!

Ruokailut vähävaraisille

Haluaisitko päästä toteuttamaan yli sataa ihmistä yhteen kokoavaa ruokailua? Haluatko saada uusia tuttavia ja päästä mukaan aktiiviseen yhteisöön?

Jos nämä kolahtivat, tervetuloa mukaan toteuttamaan joko ruokakassijakoa Mikaelin seurakuntakotiin (Puistokatu 13) tai Toivon Torstaita Paakarlan seurakuntakotiin (Laivateollisuudenkatu 28). Tai vaikka molempia! Tehtäviä on monenlaisia; ruuan valmistamista, ruokakassien kokoamista, ruokailijoiden avustamista, rukoilua ja niin edelleen. Apua saatetaan tarvita myös ruokailua edeltävänä päivänä. Ilman vapaaehtoisia ruokailujen toteuttaminen olisi mahdotonta, joten olet lämpimästi tervetullut mukaan!

Neulenurkka

Tervetuloa neulomaan yhdessä hyvän asian puolesta! Piiriläistemme neulomat sukat ja lapaset lahjoitetaan joko kastelapsille tai diakoniatyön kautta tarvitseville. Osa töistä myydään myyjäisissä ja tuotto lahjoitetaan joko diakoniatyöhön tai Yhteisvastuun hyväksi. Saat tarvitsemasi langat seurakunnalta.

Kokoonnumme joka maanantai klo 12-14 Mikaelin seurakuntakodin Klubi-tiloissa, Puistokatu 13, sisäpiha. Joka kerta on myös pullakahvit ja hartaus. Lisätietoja: Heli Ojala, 040-3417396. Tervetuloa mukaan!