Toimitus- ja tilavaraukset

Kaste ja vihkiminen

Vihkimisen ja kotikasteen voi varata kätevästi sähköisessä asioinnissa

Kaste- ja vihkivarauksen voi tehdä arkisin myös puhelimitse klo 9–15 numerossa 040 341 7011 (ei tekstiviestitiedusteluja). Kysymyksiä voit lähettää myös sähköpostitse osoitteeseen turku.varauspalvelu@evl.fi, mutta varsinainen varaus on tehtävä sähköisessä asioinnissa tai puhelimitse.

Siirry lukemaan lisää kasteen tai vihkimisen järjestämisestä.

Hautajaiset

Hautajaisiin liittyvissä asioissa ota yhteyttä seurakuntien hautatoimiston asiakaspalveluun.

Tilavaraukset

Seurakuntatalon varaaminen

Seurakuntatalot ja pappilat varataan vahtimestarin kautta. Vahtimestarin yhteystiedot löydät aina kyseisen tilan kohdalta. Tilat voivat olla maksullisia.

Seurakuntien tiloja voi varata perhejuhliin, kuten ristiäisiin, häihin, rippijuhliin ja syntymäpäiviin sekä hautajaisia tai muistotilaisuuksia varten. Tutustu seurakuntien tiloihin ja kirkkoihin.

Konserttivaraukset kirkkoihin

Kirkon varaaminen konsertteihin tapahtuu johtavien kanttorien kautta. Katso kanttorien yhteystiedot

Leirikeskuksen varaaminen

Ole yhteydessä sähköpostitse turku.leirikeskukset@evl.fi tai puhelimitse 040 341 7117. Siirry lukemaan lisää leirikeskuksista.