Nuorten hallitus Turussa ja Kaarinassa

Nuorten hallitus tuo seurakuntayhtymässä nuorten äänet, mielipiteet ja toiveet päättäjille. Yhtenä tavoitteena on saada nuorille ja etenkin nuorille aikuisille enemmän toimintaa kirkon parissa. Toinen merkittävä asia, mihin Nuorten hallitus haluaa vaikuttaa, on kirkon muokkaaminen nykypäivään. Tavoitteena on, että kaikki toiminta on yhdenvertaista ja saavutettavaa.

Emme ole olemassa vain siksi, että "kirkkolaki niin määrää" vaan me aidosti pyrimme tuomaan nuorille etäiseen ja tunkkaiseen kirkon päätöksentekoon värikkyyttä sekä nuorille tietoa siitä, mistä päätetään, missä päätetään ja milloin päätetään. Eli Nuorten hallitus siis osallistuu päätöksentekoon ja ottaa kantaa nuoria koskeviin asioihin sekä tuo nuorille tietoa seurakuntayhtymän toiminnasta.

KEVÄÄN KOKOUSAJAT:

• keskiviikko 28.2. klo 17
  • torstai 21.3. klo 17
  • tiistai 16.4. klo 17
  • torstai 16.5. klo 17

Näiden lisäksi 5.-7.4. valtakunnallinen vaikuttajanuorien tapahuma,  Nuorten tulevaisuusseminaari Tampereella.

- puheenjohtaja

Samuel Oliveros de Nordenflicht
samuel.oliveros.hallitus@gmail.com

Vaikuttamista nuorten ehdoilla. Nuorten äänet, mielipiteet ja toiveet esiin.

Karttapiirros copyright Erkki Kiiski

// ]]>