Tervetuloa Katariinanseurakuntaan!

Tutustu seurakuntamme toimintaa ohjaavaan strategiaan

Lämpimästi tervetuloa jumalanpalveluksiin, kerhoihin, pienryhmiin, mukaviin iltoihin ja ajankohtaisiin tapahtumiin.

Hyvää hiljaista viikkoa ja riemullista pääsiäistä

Iltavirret soivat hiljaisella viikolla joka ilta klo 21 facebook-kanavalla.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Tule mukaan hiljentymään, kuuntelemaan ja laulamaan!

Huojenna huoliasi

Turun ja Kaarinan seurakuntien keskustelutuesta löydät kuuntelevan korvan ja tukea elämän eri tilanteisiin. Sinulla on mahdollisuus tavoittaa pappeja ja diakoniatyöntekijöitä, saada apua elämän kysymysten selventämiseen, lohdutuksen sanoja, sekä tukea toivon ja ilon löytämiseen. Keskustelutuki on maksuton ja palvelee kaikkia kaupunkilaisia Turussa ja Kaarinassa. Ajanvarauksen pääset tekemään sähköisesti.

Diakonian ajanvaraus tiistaisin ja perjantaisin klo 10-11.30 käymällä Varissuon kirkolla tai soittamalla p. 040 341 7172.

Katariinan srk-toimistolta tapahtumista lisätietoja arkisin 9-15 p. 040 341 7350. Voit myös jättää sähköpostia, jos haluat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän uutiskirjeemme tilaajaksi: tuula.a.lehtonen@evl.fi

Jos sinulla on mielessäsi aiheita, joiden puolesta toivot rukousta, voit lähettää rukouspyynnön seurakunnan nettilomakkeen kautta.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Avoin rukouspiiri rukoilee kaikkien lähetettyjen pyyntöjen puolesta.

Kirkko on mukana elämän käännekohdissa. Liity kirkkoon.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Katariina somessa

Seurakunta elää ja toimii aktiivisesti sosiaalisessa mediassa. Voit virkistyä esim. iltavirsien parissa tai seurata tapahtumia striimilähetyksinä. Toivomme, että löydät kanavalta jotain itseäsi kiinnostavaa. Tervetuloa seuraamaan!

Tutustu sosiaalisen median kanaviimme.

Ajankohtaista ja tapahtumien kuvalinkit

Ekopaasto-kampanjassa innostetaan suomalaisia mukaan kestävän kehityksen huomioivaan elämäntapaan. Ekopaastoa vietetään tuhkakeskiviikosta pääsiäislauantaihin teemalla  ”Arjen tekoja, toivon sanoja”. PaastokalenteriLinkki avautuu uudessa välilehdessän luukut tarjoavat rohkaisevia elämänohjeita, lempeitä ehdotuksia, rukouksia ja lainauksia virsistä.

kirkkoherra
Katariinanseurakunta
PL 922
20101 Turku

Leena Kairavuo on Katariinanseurakunnan kirkkoherra eli seurakunnan johtaja. Jos sinulla on ideoita ja toiveita seurakunnalle, etkä tiedä, kenelle asia kuuluu, voit aina olla yhteydessä Leenaan. Leena kuuntelee mielellään ajatuksiasi ja osaa ohjata kaikki yhteydenotot oikeisiin osoitteisiin.

Leena on myös yksi seurakunnan papeista, joten hänet voi tavata muun muassa jumalanpalveluksissa - niin työtehtävissä kuin kirkon penkissäkin. Leena on innostunut monipuolisesta jumalanpalveluselämästä ja seurakunnan kehittämisestä. Vapaa-ajallaan Leena tapaa ystäviään ja viettää aikaa perheensä kanssa.

Erityisenä vastuuna Leenalla on seurakunnan hallinto ja henkilöstöhallinto.

Ota yhteyttä / sivuston päivitys

Risti ja pääsiäiskoristeita.