Lastenkirkko + vappubrunssi

Lasten kirkko. Piirros.

Hannunniitun seurakuntatalo

Ilmoittautuminen on päättynyt

Lastenkirkko, jossa saa laulaa, leikkiä, liikkua ja halutessaan osallistua toteutukseen. Toteutus esim. triangelin soitto, kynttilän sytytys, kolehdin keruu, ehtoollisen avustaminen...mitä itse haluaisit?

Lastenkirkon jälkeen seurakunta tarjoaa vappubrunssin.
Mikäli osallistut vain kirkkohetkeen, siihen ei tarvita ilmoittautumista.

Lasten omassa kirkossa mukana Outi Toljamo ja Jaana Heinonen sekä kanttorina Lotta Paaso.

Lämpimästi tervetuloa!

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

kappalainen
Katariinanseurakunta

Outi Toljamo on erityisesti lasten ja perheiden pappi. Outin voit tavata esimerkiksi Varissuon perhekerhossa perjantaiaamuisin.

Outin työhön kuuluu myös hallinnon tehtäviä esim. seurakuntaneuvoston sihteerinä ja kirkkoherran sijaisena toimiminen. Lisäksi Outi toimii kirkon työnohjaajana.

Vapaa-aikaansa Outi viettää mielellään liikunnan parissa.

lastenohjaaja, perhetyöntekijä
Yhteinen kasvatustyö

Jaana Heinonen on lapsista ja perheistä iloitseva Katariinan perhetyöntekijä. Jaanan voit tavata esimerkiksi vauvaperhekahvilassa, perhekerhoissa ja erilaisissa lasten ja perheiden tapahtumissa.

Jaanan kautta saat yhteyden myös Pikkuhelppiin, jonka kautta seurakunta tarjoaa lyhytaikaista arjen apua perheille.

Jaanan työssä parasta on perheiden kohtaaminen ja tukeminen. Lasten ja aikuisten nauravat silmät ja hymyilevät suut ovat paras palkinto työstä.

Vapaa-ajallaan Jaana liikkuu mielellään luonnossa koiriensa kanssa sekä hoitaa puutarhaa, kasvimaata ja kasvihuonetta.