Täyskymppi 10 vuotta täyttäville

Vuosittain järjestetään kaksi 10-vuotiaille suunnattua tapahtumaa: Täyskymppileiri ja Täyskymppisynttärit.

Kymmenvuotiaat saavat henkilökohtaisen kutsun synttäreille ja leirille. Leirin täysihoidosta, kuljetuksesta ja tapaturmavakuutuksesta peritään leirimaksu. Täyskymppisynttärit on maksuton tapahtuma. Synttärien ja leirin toteuttajina toimivat seurakuntien työntekijät yhdessä niihin palkattujen kesätyöntekijöiden ja vapaaehtoisten isosten kanssa.

Täyskympillä on vuosittain teema, jonka kautta kymmenvuotiaille pyritään tarjoamaan mahdollisuus olla omanikäisensä ja omanlaisensa ainutlaatuinen lapsi. Ohjelman kautta pyritään osallistamaan lapsia ja tarjoamaan heille onnistumisen kokemuksia ja turvallisia yhdessäolon hetkiä.

Täyskymppisynttärit

Vuoden 2024 Täyskymppisynttärit on 23.3. Henrikinkirkolla. Kutsu lähtee postissa viikolla 6.
Ilmoittautuminen alkaa 1.3.2024 klo 10.

Synttärit järjestetään kahtena ohjelmaltaan identtisenä tapahtumana klo 11-13 tai 14-16.
Paikkana on Henrikinkirkko, Peltolantie 2 (Bussit mm. 7, 9, 12 ja 61)

Synttärit on tarkoitettu kaikille 2014 syntyneille lapsille Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän alueelta.

Juhlassa esiintyy TV:stä tuttu Taika-Petteri. Ohjelmassa on erilaisia toimintapisteitä, joten päälle kannattaa pukea rennot vaatteet, joissa on hyvä olla. Osa ohjelmapisteistä sijaitsee ulkona, joten siihenkin on hyvä varustautua.

Lisätietoja nuorisosihteeri Terhi Lehtinen, terhi.lehtinen@evl.fi p. 040 3417 348

Täyskymppileiri

Täyskymppileiri järjestetään tänä vuonna kahtena leirinä! Leiri 1 la-ma 15.-17.6. ja Leiri 2 ti-to 18.-20.6.
Paikkana Rymättylän Kunstenniemi.

Leiri on tarkoitettu 2014 syntyneille lapsille Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän alueella. Kumpaankin leiriin otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä 100 lasta.

Leirillä on luvassa liikunnallista, monipuolista ja hauskaa ohjelmaa. Leirimaksu on 95,50 € kattaen majoituksen, ruokailut, materiaalin, matkat sekä vakuutuksen. Leirimaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Jos ilmoittautumiseen tai leirimaksuun liittyen on kysymyksiä, olethan hyvissä ajoin yhteydessä.

Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä, ilmoittautuminen alkaa 26.3. klo 17.00. Ilmoittautuneille lähetetään leirikirje ennen leiriä.

Lisätietoja nuorisosihteeri Terhi Lehtinen, terhi.lehtinen@evl.fi p. 040 341 7348

nuorisosihteeri (virkavapaalla 25.6.2024 asti)
// ]]>