Vauvojen ja taaperoiden värikylpy keväällä 2024

Värikylpy on perheen pienimmille suunnattu kuvataidetoiminnan muoto. Maalaustyöpajoissa kaiken toiminnan keskiössä on lapsi ja vanhemman kiireetön yhdessäolo hänen kanssaan.

Työpajoissa tutkimme ja ihmettelemme erilaisia värejä ja materiaaleja kaikki aistit huomioiden ja iloitsemme yhteisestä tekemisen prosessista. Vaihtuvien teemojen, materiaalien ja musiikin kautta rikastutamme pienen lapsen kokemusmaailmaa. Värikylpy on kiireettömän yhdessäolon, iloisen leikin, uusien elämysten ja ihmettelyn paikka!

Vauvojen värikylpyryhmä on tarkoitettu 4–12 kuukauden ikäisille vauvoille yhdessä vanhemman kanssa. Taaperoiden värikylpyryhmä on tarkoitettu 1–2-vuotiaille taaperoille yhdessä vanhemman kanssa. Ryhmien ikärajat ovat viitteellisiä ja suhtaudumme niihin joustavasti. Henrikin värikylpyryhmiin otetaan 6 lasta ja yksi huoltaja lapsen kanssa. Yli-Maarian värikylpyryhmiin otetaan 8 lasta ja yksi huoltaja lapsen kanssa.

Ryhmät kokoontuvat viisi kertaa. Osallistumismaksu 35€ (vuoden 2024 alusta alkaen).

Värikylvyn suuren kysynnän vuoksi toivomme, että ilmoittaudutte keväälle vain yhdelle kurssille, jotta mahdollisimman moni pääsisi mukaan värikylpyryhmään.

Haku kevään 2024 värikylpyryhmiin

Henrikinkirkon värikylpyryhmät kokoontuvat perjantaisin os. Peltolantie 2, taaperot 1-2-vuotiaat klo 10.00-11.00 ja vauvat 4-12 kk klo 13.00-14.00.

VÄRIKYLPYKERRAT keväällä 2024

• 2.2. 9.2. 16.2. 1.3. ja 8.3.
  • 5.4.12.4. 9.4. 26.4. ja 3.5.

Haku kevään ryhmiin alkaa 4.1. klo 10.00 ja haku päättyy 14.1.

Ilmoittautuminen Henrikinkirkon vauvojen värikylpyyn huhti-toukokuu tästä linkistä.

Ilmoittautuminen Henrikinkirkon taaperoiden värikylpyyn huhti-toukokuu tästä linkistä.

Yli-Maarian värikylpyryhmät kokoontuvat maanantaisin Yli-Maarian srk-talolla (Mittumaarintie 73) taaperot 1-2-vuotiaat klo 10.00-11.00 ja vauvat 4-12 kk klo 13.00-14.00.

TULOSSA: VÄRIKYLPYKERRAT keväällä 2024 Yli-Maarian srk-talolla

Päivitämme lähipäivinä tähän sivulle kevään värikylpyryhmät, jotka kokoontuvat Yli-Maarian srk-talolla huhti-toukokuussa ja samalla tähän alle tulee myös hakulinkit.

Värikylpytiedustelut: tiia.hovi@evl.fi tai marianna.koskela@evl.fi (Henrikinkirkon värikylpy) ja minna.vainio@evl.fi ja susanna.salmela@evl.fi (Yli-Maarian srk-talon värikylpy)

Tiedustelut: varhaiskasvatuksen ohjaaja Jasmin Nisunen jasmin.nisunen@evl.fi

Värikylpy