Koululaisille

Seurakunnat järjestävät kouluikäisille monenlaista kivaa toimintaa. Tarkoituksena on pitää hauskaa ja tutustua samalla muihin samanikäisiin.

Iltapäivätoiminta on tarkoitettu ensimmäisen ja toisen vuosiluokan oppilaille sekä kaikkien vuosiluokkien erityisoppilaille. Kesäisin järjestämme pienille koululaisille iltapäivätoiminnan sijaan kesäkerhoja

Seurakunnissa on tarjolla myös erilaisia harrastekerhoja, kuten kokki- ja kädentaitokerhoja sekä näytelmäkerhoja. Osaan koululaiset ovat tervetulleita itsekseen ja toiset on tarkoitettu lapsen ja vanhemman yhteiseksi ajaksi. Lapsi- ja nuorisokuorot tarjoavat mahdollisuuden laulaa yhdessä sekä tutustua muihin musiikista kiinnostuneisiin ikätovereihin.

Seurakunnat järjestävät myös monenlaisia leirejä ja retkiä sekä muita tapahtumia kouluikäisille ympäri vuoden. 10 vuotta täyttäville on vuosittain kymppisynttäreitä ja -leirejä. Täyskympit saavat postia, jossa tarkempaa tietoa leiristä ja muuta mukavaa.

Valtakunnallinen Kummipäivä järjestetään vuosittain kesän alussa.

// ]]>