Perheiden puuhailuilta

ti 21.5. klo 17.00 – ti 21.5. klo 18.30
Askarreltuja värikkäitä pöllöjä puussa.

Halisten seurakuntatalo

Tervetuloa laulamaan, leikkimään, kokkailemaan ja tekemään kädentaitoja!

Perheiden puuhailuilta Halisten seurakuntatalolla klo 17-18.30.

Ohjelmassa askartelua ja kokkaamista sekä lauluja ja laululeikkejä. Tarjolla ilmainen iltapala. Alle kouluikäiset lapset yhdessä oman aikuisen kanssa. Koululaiset voivat tulla yksinkin.
Ilmoittautuminen ja erikoisruokavaliotiedot päivää ennen orkkuli.kuisma@evl.fi / 040 341 7673.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Maarian seurakunta

nuorisodiakoni
Maarian seurakunta

Olen Orkkuli Kuisma, ja olen tehnyt pitkään palkkatöitä varhaiskasvatuksen opettajana päiväkodissa sekä aktiivisesti vapaaehtoistöitä kotiseurakunnassani pyhäkoulu-, raamattukerho-, nuoriso- ja lähetystyössä. Opiskelin aikuisiällä kirkon nuorisotyönohjaajaksi, ja aloitin 1.9.2023 kahden vuoden nuorisodiakonin viransijaisuuden Maarian seurakunnassa.

Pääpaino työssäni Maariassa on varhaisnuorisotyössä eli 7-14 -vuotiaiden toiminnassa: kerhot, retket, tapahtumat ja leirit. Teen paljon yhteistyötä nuorisotyönohjaaja Teemu Luoma-Ahon kanssa. Osallistun sekä nuorten Sanzi-iltoihin että isoskoulutukseen, ja kohtaan lapsia ja nuoria myös Walkers-toiminnan kautta. Yhdessä diakoniatyöntekijöiden kanssa järjestän perheiden puuhailuiltoja Halisten seurakuntakodilla, ja minua näkee seurakunnan muissakin tilaisuuksissa ja tapahtumissa.

Vapaa-aikana tykkään viettää aikaa maalla luonnossa liikkuen ja retkeillen, pidän hiihtämisestä, luistelemisesta, pyöräilystä ja pesäpallosta, uin läpi vuoden niin auringonpaisteessa kuin talvipakkasellakin, ja olen innokas lavatanssien harrastaja. Olen ison perheen äiti; lapsista viisi vanhinta on jo lentänyt pesästä, alakouluikäinen kuopus onneksi on vielä ilona kotona.

Lapset ja nuoret ovat lähellä sydäntäni. Iloitsen kohtaamisista kaikenikäisten kanssa, ja jään mielelläni juttelemaan, liekö syynä eteläkarjalaiset juuret Lappeenrannasta.

Iloa ja siunausta elämääsi!