Tervetuloa Henrikinseurakunnan omille sivuille

Työntekijöiden ajatelmia...

RINNALLAKULKIJA

Rinnalla, elämän eri vaiheissa, kuljen pienen hetken. Välillä teemme myös metsään retken.
Joka kerta toistuu sama juttu: ensin tuntematon, mutta läheltä kuitenkin niin tuttu.

Lähimmäinen, sielumme samaa sukua, vaikka vuodet näyttävätkin eri lukua.
Heidät, elämän antaja, on minun eteeni tuonut. Arvokkaat kohtaamiset lahjaksi suonut.

Yhdessä saamme kulkea polkua, joka valoa kohti vie. Elämän lähteen luokse lopulta käy tie.

”Rakkaat ystävät, rakastakaamme toisiamme, sillä rakkaus on Jumalasta.” (1. Joh. 4:7)

diakoni
Heini Hannuksela

#henrikinseurakunta #töissähenrikissä #luomakunta #kevät #aistit #luontohengellisyys

Kirkolla kokoontuu aktiivinen joukko vapaaehtoisia, kerhoja ja piirejä. Katso listasta mikä olisi juuri sinua kiinnostava kerho. Löydät viikkokalenterin täältä.

Uutiskirje

Haluamme pitää sinut ajan tasalla kaikista tuoreimmista tapahtumista, kerhoista ja konserteista! Siksi kutsummekin sinut tilaamaan uutiskirjeemme, joka tarjoaa sinulle joka kuukausi inspiraatiota ja hyödyllistä tietoa suoraan sähköpostiisi.

Rekisteröityminen on helppoa. Klikkaa vain alla olevaa linkkiä ja anna sähköpostiosoitteesi – niin olet mukana vain hyvissä kohtaamisissa.

Tilaa uutiskirje (creamailer.fi)

seurakunta- ja viestintäsihteeri