Roskia ja puhetta, vaan ei roskapuhetta

Pidätkö roskattomasta kaupungista? Onko mielessäsi jokin asia, pieni tai suuri, miten voisimme seurakunnissa ottaa ympäristöasiat entistä paremmin huomioon? Tule mukaan keskiviikkona 25.8.!

Kuvassa sateisella asfaltilla käytetty maski ja muuta roskaa.

Seurakuntien Ymppäkerho lähtee kävelylle keräämään roskia Turun tuomiokirkon ympäristöstä ja kutsuu muitakin mukaan keskiviikkona 25.8. klo 17.30-18.15. Kävellessä ja kerätessä on samalla mahdollisuus vaihtaa ajatuksia ympäristöasioista ja ympäristöasioiden huomioimisesta seurakunnissa.

Ymppäkerhon roskakävely lähtee Tuomiokirkon portailta klo 17.30. Mukaan omat suojakäsineet ja roskapihdit, jos sellaiset omistaa. Ja tietysti kasvomaskit – turvallisuudesta huolehditaan myös turvavälein.

Ymppäkerho on ympäristöasioista kiinnostuneiden, seurakunnissa toimivien luottamushenkilöiden ja työntekijöiden vaikuttajaryhmä. Seuraavan kerran Ymppäkerho tempaisee Katariinan hautausmaalla kurtturuusutalkoissa 2.9.

Lue lisää ympäristöasioiden hoitamisesta Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymässä Ympäristö-sivuilta.

(Seurakuntayhtymän viestintä 19.8.2021)

Thu Aug 19 14:57:00 EEST 2021