Perhekahvila Harakanpesä aukeaa maanantaina 16.8.

Koronan vuoksi monissa perheissä on tullut vietettyä ehkä paljon aikaa lasten kanssa kotona ja moni kaipaa paikkaa, jossa voi kohdata myös muita perheitä.

Lapsi leikkii.

Perhekahvila Harakanpesä on mukava kohtaamispaikka. Kahvila on avoinna Varissuon kirkon alakerrassa os. Kousankatu 6 ma-to klo 10- 14.
Harakanpesässä on mahdollisuus vapaaseen leikkii ja rupattelua. Syyskuusta alkaen maanantaisin on lauluhetki klo 11, torstaisin on askartelua ja aamuhetki laulusalissa klo 9.30.  Tarjolla on myös kahvia, teetä, mehua ja keksiä.

Perhekahvila Harakanpesään ei tarvita ennakkoilmoittautumista ja toiminta on maksutonta. Perhekahvilassa toimitaan aina turvallisesti koronaan liittyvät ajankohtaiset ohjeistukset huomioiden.

Perhekahvila Harakanpesän toteuttavat yhteistyössä MLL:n Varissuon paikallisyhdistys, Katariinanseurakunta ja Kirkko Turussa ja Kaarinassa / Yhteinen kasvatustyö.

(Viestintäpalvelut 12.8.2021 / MV)

Thu Aug 12 16:58:00 EEST 2021