CCI-kuoro laulaa äideille Maarian kirkosta

Poikakuoron perinteinen äitienpäiväkonsertti lähetetään tänä vuonna netissä 10.5. klo 15

Perinteinen CCI-poikakuoron äitienpäiväkonsertti lähetetään tällä kertaa netin välityksellä suorana lähetyksenä Maarian kirkosta äitienpäivänä 10.5. klo 15. Esiintymässä olevat kuorolaiset ilahduttavat äitejä laulun lisäksi myös instrumentaaliosuuksilla. Konserttia johtaa kanttori Heikki Rainio, joka esittää itsekin muutamia kappaleita. Virpi Vähäpassi säestää pianolla. Ohjelmassa kuullaan mm. hieman klassista musiikkia Bachilta ja Beethovenilta, ripaus vaskea ja kitaraa sekä perinteistä suomalaista laulua, esimerkiksi Oskar Merikannon iki-ihana ”Oi muistatko vielä sen virren”. Nautinto päättyy Suvivirteen.

Paikalle kirkkoon ei oteta yleisöä, tilaisuutta voi seurata osoitteessa maarianseurakunta.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Tallenne jää palveluun katsottavaksi myös jälkikäteen.

CCI-kuoron äitienpäiväkonsertti osoitteessa maarianseurakunta.fi sunnuntaina 10.5. klo 15

Tue May 05 09:39:28 EEST 2020