Miehen surusta vertaisilta maanantaina 13. tammikuuta

Lapsen tai puolison menettämisen surusta ja surusta selviytymisestä puhutaan vertaisillassa läheisensä menettäneille miehille maanantaina 13. tammikuuta.
Aallot lyövät rantaan.

Työikäisille miehille suunnattu ilta järjestetään Lounais-Suomen Mielenterveysseuran tiloissa Maariankatu 6 b takkatiloissa klo 17.30-20.

Vertaisillassa psykologi alustaa surusta ja siitä selviytymisestä. Ilta on myös mahdollisuus ajatusten vaihtamiseen. Pientä purtavaa on tarjolla ja takkatilojen saunakin on lämpimänä. Saatavilla on myös tietoa muista Turun seudulla järjestettävistä palveluista läheisen menettäneille.

Vertaisillan järjestävät Lounais-Suomen Mielenterveysseuran Feeniks-työ, Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä sekä Turun nuorten leskien vertaisryhmä.

Tilaan on opastus ovelta.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 8.1.2020 / MV)

Wed Jan 08 10:51:00 EET 2020