Nostalgista tunnelmaa ripariveisujen messussa Mikaelinkirkossa

Ripariveisujen klassikot soivat sunnuntaina 6.10.2019 Mikaelinkirkossa klo 10 messussa.
Nuorten Veisukirja

Lapsuuden usko, Tuli kirkkoon mies ja lapsi, Tilkkutäkki ja muut ripariveisujen klassikot soivat sunnuntaina 6.10.2019 Mikaelinkirkossa klo 10 alkavassa, erityisesti rippikoululauluja sisältävässä messussa.

Musiikkipainotteisessa messussa lauletaan rippikouluajoilta tuttuja lauluja klassikoista tämän päivän suosikkeihin, joihin kuuluu mm. Juha Tapion laulu Väsyneet maan. Monia ikäluokkia yhdistävässä messussa musiikista vastaavat kanttorit Marko Hakanpää ja Silvia Koski, viulua ja kitaraa soittava Katriina Rainio sekä esilaulajat Johanna Paasivirta ja Heidi Hietarinta.

Mukana palvelutehtävissä on isoskoulutettavia ja tilaisuuden jälkeen voi nauttia kirkkokahveista nuorisotyön hyväksi. Messussa saarnaa Jonathan Westergård ja liturgina toimii Matti Hernesaho.

Turun Mikaelinseurakunta 3.10.2019 / KK

2019-10-03 09:18:00.0