Kahvia BigBandilla sunnuntaina

Turun tuomiokirkon kivijalassa sijaitsevan lähetyskahvila Domcafén terassilla nautitaan sunnuntaina 9.6. kahvin ja leipomusten lisäksi puhallinmusiikista, kun puhallinorkesteri SUMU soittaa viihdyttävää musiikkia helluntaimessun jälkeen noin kello 11.30-12.
domcafe pullakahvi_1_M.jpg

Läpi kesän päivittäin auki oleva Domcafé eroaa muista kahviloista siinä, että se ei ole kaupallinen toimija vaan kaikki tuotto ohjataan lähetystyön hyväksi.

- Juuri tämän takia kannattaa kahvilaan poiketa, se on helpoin tapa muuttaa maailmaa yksi kahvikuppi kerrallaan ja SUMU BigBand tarjoaa lisäksi hyvänmielen musiikkihetken herkuttelun lomassa, vinkkaa Tuomiokirkkoseurakunnan pastori Saara Markkula.

Keskiaikaisen kirkon miljöössä kannattaa maistaa ainakin suklaista kreemiä ja aprikoosihilloa sisältävää Dom-leivosta, joka oli viime kesän suosikkeja.

Lähetyskahvila Domcafé Turun tuomiokirkon kivijalassa on avoinna arkisin kello 11-16 ja viikonloppuina 11-15 aina 11.8.2019 saakka.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 3.6.2019 / JK)

2019-06-04 08:20:00.0