Säveliä Hepokullassa harpuin, huiluin, kantelein

Kevätkonsertti Hepokullan seurakuntatalolla keskiviikkona 15.5. klo 18.
Harppu, huilu ja kannel ovat harvoin yhdessä kuultavia soittimia

Heleät sävelet täyttävät Hepokullan seurakuntatalon keskiviikkona 15.5. klo 18,  kun Maarian seurakunnan järjestämä kevätkonsertti ”Harpuin, huiluin, kantelein” ilahduttaa kävijöitä. Konsertissa kuullaan nimensä mukaisia soittimia, ja niiden esiintymistä rytmittävät keväiset yhteislaulut.

Harppua ja kanteletta soittaa musiikin maisteri Iina Kivimäki ja huilunsoittajana esiintyy diplomihuilisti Katariina Lehtinen. Tilaisuuden yhteislauluja säestää kanttori Virpi Vähäpassi. Konserttiin on vapaa pääsy, ja sen jälkeen halukkaiden on mahdollisuus kokeilla harpunsoittoa. Kahvio on avoinna klo 17 lähtien.

”Harpuin, huiluin, kantelein” –kevätkonsertti Hepokullan srk-talolla (Varkkavuorenkatu 23) keskiviikkona 15.5. klo 18. Vapaa pääsy.

2019-05-09 08:46:00.0