Torstai on kevätlauluja täynnä!

Kevätlaulajaisissa laitetaan kuorolaulu, yhteislaulut ja kevätjuhla yhteen pakettiin kahvitarjoilua ja tuotepöytien lisäväriä unohtamatta.
Kevätlaulajaiset 9.5.2019

Tilaisuudessa esiintyy kaksi Mikaelinseurakunnan kuoroa, nimiltään Yleinen äänioikeus ja Vox Michaelis. Kuorolaulun ohella laulamme runsaasti keväisiä yhteislauluja. Kuoroja ja yhteislaulua johtaa kanttori Silvia Koski. Yhteislaulaminen on trendi, joka kirkossa tunnetaan erityisesti Kauneimmat joululaulut -tilaisuuksien kautta, mutta myös kevään ja kesän tuloon liittyy monia rakkaita lauluja ja näitä saa nyt tulla laulamaan ja kuulemaan.

Laulujuhlan lisäksi kevätlaulajaiset tahtoo olla myös kaikkia ja kaikenikäisiä yhteen kokoava kevätjuhla, joka pitää sisällään runonlausuntaa, juhlakahvit merimieskirkkotyön hyväksi, hartauden, tuotepöytiä sekä runsaasti iloista yhdessäoloa.

Mukana järjestelyissä ovat Mikaelinseurakunnan musiikkityö, diakoniatyö, lähetystyö, merimieskirkkotyö, Runon Ystävät sekä Turun merimieskirkko. Tilaisuuden kulkua luotsaa pastori Timo Hanttu. Lämpimästi tervetuloa laulamaan kevätlauluja ja juhlimaan luonnon heräämisen ihmettä.

Kevätlaulajaiset
Mikaelin seurakuntakodissa (Puistokatu 13)
to 9.5. klo 18

Turun Mikaelinseurakunta 7.5.2019 / Timo Hanttu