Marian kehtolaulu -konsertti Kuusiston kirkossa

Kahden kuoron konsertissa esitetään Mariaan liittyvää musiikkia ja kehtolauluja keskiviikkona 8.5. klo 19.
Kuusiston kirkon kirkkosali.

Kuusiston kirkon kirkkosali. Kuva Timo Jakonen

Äitienpäivän alla voi tulla levähtämään idylliseen Kuusiston kirkkoon Kaarinaan.

Keskiviikkona 8. toukokuuta klo 19 kaksi kuoroa esittää  musiikkia meiltä ja maailmalta. Laulut esitetään suomeksi. Ruskon seurakunnan Arietta-kuoroa johtaa Hanna Likitalo-Goesch ja Kaarinan seurakunnan Cantilena-kuoroa Terttu Jussila. Mukana on myös kitara-huilu -duo, joka esittää kaksi kappaletta.

Konsertti kestää noin 45 minuuttia. Sinne on vapaa pääsy. Konsertissa kerätään kolehti Yhteisvastuukeräyksen hyväksi. Kuusiston kirkko löytyy osoitteesta Linnanrauniontie 157. Tervetuloa kuuntelemaan rauhoittavaa musiikkia!

(Seurakuntayhtymän viestintä 6.5.2019 / PH)

Mon May 06 13:32:00 EEST 2019