Petri Laaksosen lauluilla vappuvapaalle

Töist vappuun! -tapahtuma seurakuntien toimitalon juhlasalissa vapunaattona klo 16.15
Petri Laaksonen kutsuu vappuun

Seurakuntien toimitalolla otetaan vappu vastaan Petri Laaksosen laulujen sekä sima- ja munkkitarjoilun kera vapunaaton Töist vappuun! -tapahtumassa, joka järjestetään Yhteisvastuukeräyksen hyväksi. Lippu tapahtumaan maksaa 10€, liput ovat myynnissä ovella.

Turkulaislähtöinen Petri Laaksonen on tullut kuuluisaksi erityisesti hengellisen ja gospelmusiikin saralla. Hänen säveltämänsä on myös eräs suomalaisten suosikki-iskelmistä ”Täällä Pohjantähden alla”, joka julkaistiin vuonna 1992. Laaksosen säveltäjänkynästä ovat lähtöisin myös tutut euroviisukappaleet ”Sata salamaa” ja ”Eläköön elämä”.

Töist vappuun! –tapahtuma seurakuntien toimitalon juhlasalissa (Eerikinkatu 3, 2. krs.), tiistaina 30.4. klo 16.15. Liput 10€ Yhteisvastuun hyväksi.

(Tuomiokirkkoseurakunnan viestintä 25.4.19 / Eka)

2019-04-25 08:25:00.0