Jori Hulkkonen isännöi hyväntekeväisyyskonsertin Pyhän Katariinan kirkossa

Jori Hulkkonen soittaa ambient-henkisen livekeikan keskiaikaisessa Pyhän Katariinan kirkossa lauantaina 6.4.2019.
Jori Hulkkonen

Kyseessä on hyväntekeväisyystapahtuma, jonka tavoitteena on koota ihmiset nauttimaan pääsiäistunnelmasta sekä kerätä rahaa Turun alueella toimivalle Operaatio Ruokakassille ja Keniaan kouluja rakentavalle SEED ry:lle.

Operaatio Ruokakassi on pääosin vapaaehtoisvoimin toimiva avustusjärjestö. Sen tehtävänä on keskitetysti hankkia ja toimittaa ruokaa, hygieniatuotteita ja vaatteita jaettavaksi vähävaraisille ihmisille. SEED ry tukee lasten ja nuorten koulutusta, hyvinvointia sekä yrittäjyyttä kolmansissa maissa.

Hulkkosen esitys sisältää runsaasti ennenkuulematonta materiaalia ja improvisointia. Vetoa säestetään Teo Lanervan minimalistisella valosuunnittelulla. Kaunis Pyhän Katariinan kirkko sopii niin tunnelmaltaan kuin akustiikaltaan erinomaisesti ambient-esityksen tapahtumapaikaksi. Ensimmäinen kirjallinen maininta keskiajalla rakennetusta kirkosta on säilynyt kesäkuulta 1309.

Tapahtuma on pääsymaksuton, mutta paikkoja on tarjolla hyvin rajattu määrä. Tapahtumalla kerätään varoja hyväntekeväisyyteen, joten tarjolla on myös kannatuslippuja. Lipputulot jaetaan lyhentämättöminä tasan hyväntekeväisyyskohteiden kesken.

Tapahtuman mahdollistavat Turun Katariinanseurakunta, Parcero Live, Rajupaja Oy, RajuLive, Parcero, Jori Hulkkonen ja Paino.

Jori Hulkkosen pääsiäispassio Pyhän Katariinan kirkossa la 6.4. klo 20.00–22.00 (ovet klo 19.30), Kirkkotie 46, 20540 Turku

» LiputLinkki avautuu uudessa välilehdessä

» Tapahtuma FacebookissaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 28.3.2019 / RK)