Jouluradion Hoosianna aloittaa joulunodotuksen lauantaiyönä

Jouluradion teettämät sovitukset Hoosianna-virrestä ovat jo vuosien ajan merkinneet joulunodotuksen virallista aloitusta ensimmäisenä adventtina kello 00:00. Lauantaiyönä soi vuoden 2018 Hoosianna. Sovittaja Katja Lappi ja esittäjä Nina Tapio ovat kääntäneet vanhan virren reippaaksi irlantilais-folkiksi.
Jouluradion heijastin.

Jouluradion tauoton ja mainokseton joulumusiikki soi jälleen myös Turun seudulla antennitaajuudella 93,8 Mhz sekä kaapelitaajuuksilla Telia 90,1 MHz, DNA 98,0 MHz ja Elisa 98,9 MHz. Jouluradion sivustolla jouluradio.fi on kymmenen eri tyylisuunnan joulumusiikin kanavaa Pikkujouluradiosta ja Rouheasta joulusta Klassiseen jouluun ja Julradion-kanavaan. Netissä soi myös Lasten jouluradio.

Lauantaina 15.12. vietetään jälleen Jouluradion lanseeraamaa Joululaulupäivää hashtagilla #lupalaulaa. Joululaulupäivänä Jouluradio kannustaa jokaista laulamaan joululauluja siellä missä mieli tekee: kotona, työpaikalla, hississä, kauppareissulla tai vaikka lenkillä. Jouluradiossa soi koko päivän ajan helposti yhteislaulettava, tutuista joululauluista koostuva soittolista.

Jouluradio on pääkaupunkiseudun seurakuntien yhteinen radiokanava ja verkkomedia. Turun seudulle Jouluradion tuo Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä.

Making of –video Jouluradion tämän vuotisesta Hoosiannasta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 30.11.2018)

Fri Nov 30 17:37:00 EET 2018