Ilta Lauran kanssa keskusteluttaa Kaarinan kirkossa

Ilta Lauran kanssa -talk show saapuu Kaarinan kirkkoon keskiviikkona 16.5. klo 19 teemalla eteenpäin. Lauran vieraaksi istahtaa neljä mielenkiintoista ja erilaista persoonaa: ”Brother Christmas” Ari Koponen, gospelartisti Jippu puolisoineen sekä kaarinalainen Aira Kuvaja.

Laura Siltala

Ari Koponen tunnetaan Brother Christmasina, joka auttoi pienillä teoilla vähävaraisia ja innosti myös toisia tekemään hyvää. Viime aikoina hänet on nähty iltapäivälehtien otsikoissa. Minkälainen mies Veli Joulun parran alla oikeasti on ja mikä ajaa häntä eteenpäin?

Kun gospelartisti Jipun ja hänen miehensä Sami Elorinteen tarina alkoi, oli toinen uskossa ja toinen ateisti. Miten kaksi rikkinäistä, eri aatemaailmasta tulevaa ihmistä löysi yhteisen polun ja miten he ovat päässeet elämässä eteenpäin?

Aira Kuvaja on kaarinalainen yrittäjä, kotitalousopettaja ja Kotitalousopettajien liiton toiminnanjohtaja, kolmen pojan äiti ja yhden lapsen isoäiti. Hän on päässyt yli vaikeista asioista armollisella ja positiivisella asenteella. Miten tällaista elämänasennetta voisi opetella?

Musiikista vastaa ILK Houseband. Kaarinan seurakunnan maskotti kirkkokoira Muksis tassuttelee mukana illassa. Show’n jälkeen luvassa on iltapalaa ja keskustelua. Iltapalalla on mahdollisuus saada tietoa myös marraskuun 2018 seurakuntavaaleista ja ehdolle asettumisesta. Iltapalan kolehti kerätään Yhteisvastuulle.

Ilta Lauran kanssa on Laura Siltalan vetämä, yleisön edessä tapahtuva keskusteluohjelma, joka on yhtä aikaa syvällinen ja viihteellinen. Illan avainsanoja ovat kohtaaminen, vuorovaikutus, aitous, rehellisyys ja toivo.

Ilta Lauran kanssa Kaarinan kirkossa (Voudinkatu 2, Kaarina) ke 16.5. klo 19.00. Vapaa pääsy.

Kuva: Janne Ylitalo

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 9.5.2018 /RK)

2018-05-09 12:18:00.0