Jippu konsertoi Mikaelissa hiljaisella viikolla

Musiikkievankelista Jippu esiintyy pitkästä aikaa Mikaelinkirkossa keskiviikkona 27.3. klo 18. Pääsiäiseen kauniisti johdattava Getsemane-ilmaiskonsertti perustuu  Jipun samannimiseen levyyn.

Getsemane Jippu.jpg

Kuvassa Jippu.

Pääsiäiseen johdattava Getsemane-ilmaiskonsertti on Mikaelinkirkossa keskiviikona 27.3. klo 18. Se perustuu musiikkievankelista Jipun samannimiseen levyyn. Siinä hän esittää pääsisäiseen liittyviä hengellisiä lauluja, kuten Käy yrttitarhasta polku, Ristin luona tai Jari Levyn säveltämä ja sanoittama nimilaulu Getsemane. Lauluja säestää konsertissa pianisti Benjamin Roth.

Jippu itse kuvaa konsertin kappaleita seuraavasti: ”Kokemukseni särkymisestä on ollut syvä enkä olisi koskaan tässä, ellen olisi saanut kokea eheyttävää ristin voimaa, joka rakasti minut takaisin sellaiseksi kuin olen. Haluan levyllä ja konsertilla enemmän kuin koskaan todistaa siitä rakkaudesta, mikä meille on annettu Jeesuksessa.”

Konserttiin on vapaa pääsy. Käsiohjelmalla (10€) voit tukea Mikaelin ystävien lapsi- ja nuorisotyötä.

Pasi Jaakkola
Pasi Jaakkola